Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het liefst altijd iets (shirt/jurkje) zonder mouwen. Van al dat bewegen ga ik zweten en ik zit niet te wachten op zweetplekken onder m'n oksels..."
"[quote="de GT] puur = duur, kost wat maar dan heb je ook wat.[/quote] Gevalletje goedkoop is duurkoop :P"
"Trouwens om even antwoord te geven op de vraag: Als je zelf gaat uitkoken is het juist hoe puurder hoe beter. Als je het uitkookt zie je vanzelf hoeveel rotzooi (versnijdingsmiddelen) erin zitten, de coke vormt dan om tot een soort klontjes, wat dus de basecoke is. Als je echte (niet-pure) rotzooi hebt blijft er weinig over..."
"arjan1234 zei: Cokeverkopers en cokegebruikers schijnen het niet gewend te zijn, maar om te weten of coke puur is ga je niet uitkoken of zelf aan de slag. Daar heb je het testcenter voor. Klik om te vergroten... *geen idee of het op mijn reactie was bedoeld, maar even ter aanvulling* Niet dat ik ga uitkoken om te kijken hoe puur het is. Eerder andersom: we gaan wat uitkoken omdat iemand het wil roken, en dan zie je het..."
"Ik herken wel jouw verhaal hoor. Vind het ook moeilijk te omschrijven wat je voelt en weet ook nog steeds niet of ik het nou écht heel lekker vind. Tenminste, voor dat geld kan ik wel lekkerder bedenken Met een drankje erbij en gezellige mensen vind ik het wel leuk, maar dan nog heb ik een soort van wat-voel-ik-hier-nou-precies-van-gevoel Beter dat dan dat je het elke dag wilt, toch?"
"Ook dat is verschillend per persoon. Ik heb helemaal geen cravings naar basecoke. Ik doe het weleens een enkele keer als iemand het heeft, maar zeg dan niet zo makkelijk 'nee', zonder moeite..."
"Ik word juist snel dronken met pep op. Tenminste, dat idee heb ik. Anderen zien het niet zo aan me maar ik drink minder dan normaal en ben dan best wel van het padje af"
"Ik wacht meestal iets langer met bijpakken. Als ik de eerste halve neem duurt het echt wel lang voor ik echt lekker ga, denk wel drie kwartier ofzo. Dan pak ik pas na anderhalf uur de tweede helft (dus in totaal na ruim twee uur). Maar meestal let ik niet zelf op de tijd en vraagt iemand anders of we zullen bijtanken. Ik kijk wel ff naar de tijd dan (na de vraag) zodat ik niet neem en na een half uur het feest is afgelopen"
"Denk jij zelf dat je er normaal uitziet als je gebruikt hebt? Want ik ken iemand die denkt ook dat -ie heel normaal doet, terwijl je echt op een kilometer afstand al kan zien dat hij onder invloed is. En ja, ik vind het ook misbruik. Zonde ook, want volgens mij bereik je niet (meer) het effect dat je zou willen..."
"Ik weet niet of je tolerantie minder wordt als je vitamine C gebruikt, maar wel dat er onderzoek is geweest waaruit aanwijzingen naar voren kwamen dat de hersenschade (mogelijk) minder is en je dip na gebruik ook. Dat het de tweede keer iets minder heftig is kan heel veel redenen hebben. Bijvoorbeeld hoe je je al voelt, wat is de setting, was het wel hetzelfde pilletje? Wat heb je gegeten/gedronken vantevoren etc. De ene keer drie biertjes is niet perse hetzelfde als een andere keer 3 biertjes toch? Bij mij niet in ieder geval Ik kan wel mijn eigen ervaring vertelllen: zelf heb ik nooit gemerkt dat ik last kreeg van tolerantie, ook al gebruikte ik vorige zomer wel iets vaker dan eens in de 6 weken. Maar ik heb ook nooit last van een dinsdagdip (of andere dag) gehad. Dat is natuurlijk per persoon verschillend (wat jij zelf ook al zegt), en hangt er ook vanaf hoeveel je gebruikt. Ik heb nooit heel veel mdma/xtc genomen in een weekend. Of het (erg) schadelijk is durf ik niet te zeggen. Ik denk niemand, want zoveel is er ook niet over bekend (op lange termijn). Als ik het goed begrijp zit er dus 4 weken tussen (de 23e) en daarna 2 weken... Het is niet wat ik je kan aanraden (maar dat wist je al vanwege die 6 weken), drugsgebruik moet je nooit aanmoedigen, maar ik zou er voor mezelf niet veel problemen mee hebben, omdat ik verder goed voor m'n lichaam zorg en daarna gewoon een langere pauze inlassen. Nadeel is misschien wel, als het allemaal leuk is en goed gaat, dat je misschien na twee weken (dus rond 21 mei) weer wilt/gaat gebruiken?"