Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"cheiron zei: Nog mensen aan het microdoseren? Ik doe het nog steeds, soms hele periodes niet, dan weer een tijdje. Blijft toch enorm goede keus; ik ben productief, kan ook complexe dingen doen (zoals vectorvelden uitrekenen), ben opgewekt, creatiever... Klik om te vergroten... Jaman, ik ben gestopt met roken door het microdoseren (15-20mg is genoeg). Echt fantastisch !!!"
"Mindless zei: Interessant artikel. En het herinnert me eraan dat ik het ook nog eens goed moet proberen. Really? Het verbaast mij niks dat de massa niet buiten hun comfortzone willen treden, niet hun angsten op willen zoeken, niet een kans op egodood willen, maar juist wel: productiever willen zijn, zelfverbetering zoeken, rust/welzijn in een pilletje (zegeltje) zoeken. Iets als microdoseren sluit juist perfect aan bij wat de massa wil. En ik zie het nog weleens gebeuren dat iets dergelijks sociaal geaccepeerd wordt, puur omdat het zou passen in onze maatschappij. Klik om te vergroten... Lsd staat bekend om egodeath ;p"
"Illusionist zei: Enkele maanden geleden ben ik gestopt met mijn cannabisverslaving met de welbekende onthoudingsverschijnselen. Tot op de dag van vandaag ben ik er nog steeds mee gestopt (al 5 maanden clean) maar toch knaagt er nog iets aan me: de dood. Toen ik gestopt was met cannabis, werd ik opeens erg bang voor de dood. Nu 5 maanden verder ben ik dat veel minder maar heb ik er nog steeds last van. Als ik bijvoorbeeld mijn medicijnen neem (dexamfetamine) word ik ineens bang en denk ik dat ik neer ga vallen ofzo. Het klinkt heel raar maar toch.. het knaagt soms wel aan je. Ik praat er ook over met mijn psycholoog en hoewel dat wel helpt, verdwijnt het toch niet helemaal. Daarom dacht ik: laat ik eens een topic starten en kijken hoe jullie psychonauten hier tegen aankijken: de dood. Zijn jullie daar ook zo bang voor of laten jullie het over je heen komen? Wellicht heb ik iets aan jullie reactie's en opinie's. Ik hoor graag van jullie! Klik om te vergroten... Als je dood gaat, kan je niet dood ervaren omdat je dood bent. (je bewustzijn sluit af) Denk er is over na "wat zal het zijn om te gaan slapen en nooit meer wakker te worden" - zal je dat meemaken? - nee.. want je hersenen werken niet meer, dus word je herboren met dezelfde energy in een nieuw bewustzijn. Peace"
"Try DMT"