Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond medegebruikers Weet niet of ik het mag vragen. Wat mag je voor privé gebruik aan Rc in huis hebben?"
"Casrus zei: Waar precies? Klik om te vergroten... Waar je woont .is er voor Rc bepaald gram dat je mag thuis hebben?"
"Casrus zei: Nederland of België of Luxemburg of Burkina Faso... Klik om te vergroten... Brabant"
"VJ_LSD72 zei: Wat precies? want na 1 juli zijn een hele hoop rc’s wel verboden en dus grote hoeveelheden in huis strafbaar. Iets om wel rekening mee te houden als je wilt gaan “inslaan”. Klik om te vergroten... Wil wel wat nog halen voor 1 juli.dan zou het ongeveer rond de 10 gram zijn."
"Sjakka zei: Om het risico te minimaliseren kun je nu al bestellen bij verschillende vendors, op verschillende dagen, en laten afleveren bij verschillende pakketpunten, eventueel via verschillende mensen (met hun toestemming). Zo spreid je de bestellingen en verklein je de kans om op te vallen. Maar als je echt grote hoeveelheden inslaat, is het logisch dat dat extra aandacht kan trekken. Of de politie later de gegevens van vendors mag opvragen over transacties die toen legaal waren, hangt af van de wetgeving. Dat is een grijs gebied: in principe zijn aankopen die legaal waren op het moment van aankoop niet direct strafbaar, maar bij grote hoeveelheden kunnen ze alsnog onderzoek doen, zeker als er verdenking is van handel. Klik om te vergroten... Als ik na 1juli ongeveer 8gr zou hebben thuis.als er achter zou komen zit ik dan zwaar in de penarie?"
"XMR zei: Kan op elk moment gebeuren en is deels ook wel afhankelijk van het middel. Persoonlijk heb ik als ik ergens mee wil stoppen vaak na 2 weken tot 1 maand de ergste cravings. Hierna vlakt het wat af, maar cravings kunnen op elk moment alsnog opduiken. Ervaringsdeskundigen op dit forum die al meerdere jaren clean zijn kunnen nogsteeds cravings ervaren, alleen ze weten een stuk beter hoe ze er mee om kunnen gaan. OT: 1 maand clean van alle middelen behalve wiet, van wiet zelf 3 weken clean. Klik om te vergroten... Dankjewel voor de uitleg"
"Ik heb wel een shotje wel met een zoetje dat ik soms drink. Naam: vuilnisbak 🤪🤪 Inhoud : vodka jagermeister stroh 80"
"Kordie zei: Zelf gemaakt? Mijn god ... Ik word al misselijk als ik de combinatie zie haha Klik om te vergroten... Jah 1 liter vodka 1,5 liter jagermeister 0.7 liter stroh 80 alles bij elkaar goed schudde dan ff de vriezer in . Dan heb je een heerlijk shotje hihi🤤🤪"
"Mindless zei: Je kunt ook gewoon 1 nemen. Klik om te vergroten... Ik zou voor 2 gaan op een loopje scheef hihi 🤪"
"Gulden draak brewmaster 10.5 procent"