Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Smoken zei: Het geheim: ER NIET MEE BEZIG ZIJN Echt waar, dat is zoals ik het ervaar. Zoals racespace zegt moet je gewoon lekker een beetje in de feest mooth komen en er vooral niet mee bezig zijn. En wat erg belangrijk is is dat het een partydrugs is, dus doe het ook op een party ofzo of ga iig lekker dansen en dergelijken of doen wat jij prettig vind op een feestje, als je er in ieder geval maar niet zittend op gaat wachten ofzo.... Volgende keer gewoon een halfje nemen terwijl je onderweg naar het feestje bent ofzo en gewoon lekker je ding doen en als je merkt dat je high bent kan je nog een halfje nemen En hou je aan de spelregels he Dus voldoende alcoholvrij drinken tot je nemen, gezond eten van te voren en vooral genieten! Peace Klik om te vergroten... DIT! Tijdens mijn eerste keer duurde het 3 uur voordat een halfje insloeg, simpelweg omdat ik er te veel mee bezig was. Na 3 uur snapte mijn vrienden er niks van en ze vertelden me om maar gewoon zonder te genieten van het feestje. Dat deed ik en mijn hoop was verloren, ik dacht niet meer aan de XTC en begon een beetje te lullen en dansen. Toen sloeg ie ineens na 10 minuten in, KEIHARD. Ik had de tijd van m'n leven! Succes de volgende keer! En denk aan de spelregels van Smoken!"
"Mijn tweede keer was beter dan de eerste keer! Dat wil niet zeggen dat ik niks voelde de eerste keer, ik had namelijk de avond van mijn leven, zoals hierboven beschreven word de tintelingen en het nieuwe gevoel wat ik nog nooit gevoeld had, echt geweldig! Ik had het echt zin om het nog een keer te doen. Precies een maand later had ik weer een feestje en dacht ik, waarom ook niet? Ik had de eerste keer maar een halfje gebruikt (toch nog 110mg, weeg zelf 60 kilo) waardoor ik dacht dat het minder schadelijk zou zijn en de tweede keer net zo vet. Dit was het ook, het was zelfs vetter! Het kan ook aan de muziek liggen, dat eerste feestje was een dubstep feestje en het tweede feestje een drum and bass feestje, men wat was dat vet zeg! Ook hier heb ik maar een halfje gebruikt en de tijd van m'n leven gehad. Wat ik dan weer niet had was het gevoel van liefde en het socializen, ik was veel te druk bezig met dansen en was niet meer te stoppen (terwijl ik normaal echt niet kan dansen, een hekel heb aan dansen en het ook echt nevernooit doe). De tweede keer heb ik wel gekotst, de oorzaak is voor mij nog steeds onbekend maargoed, het gaat erom dat de eerste keer niet altijd het beste hoeft te zijn! Veel plezier de aankomende keren"
"Beste mensen, Ik heb 6 weken geleden voor het eerst XTC gebruikt, een halve nintento wel te verstaan. Ik werd goed begeleid door iemand die het al erg vaak heeft gedaan en ik had natuurlijk de tijd van mijn leven. Hij vertelde mij dat je eigenlijk 2/3 maanden er tussen moet houden maar dat hij er meestal 5 weken tussen houd. Precies 5 weken later, vorig weekend dus had ik een erg leuk feestje en ik dacht, waarom ook niet? Ik had groene pistooltjes gekocht en had wederom maar een halfje gebruikt. Ik weeg maar 60 kilo (Ik ben wel 21 en een man!) en met een halfje ga ik 3/4 uur lang keihard, behoefte om meer te pakken heb ik ook niet, het is ook niet eens nodig aangezien de feestjes waar ik naar toe ga meestal maar 3/4 uur duren. Ik drink voldoende water en zorg ook dat ik voldoende vitaminen binnen krijg. Nu heb ik een vraagje, stel dat ik om de 4/5 weken een halfje zou gebruiken, ongeveer 12 keer per jaar, is dat heel erg slecht voor mij? Ik ben een enorme liefhebber van dubstep en drum and bass, die feestjes zijn er iedere maand wel veel! Ik kan me voorstellen dat het effect na een tijdje minder word als ik iedere keer maar een halfje pak maar met mijn gewicht ga ik er toch aardig hard door, die maat van me vertelde mij ook dat deze dosering perfect is voor mij aangezien de pillen een hoog aantal MG hebben. Ook heb ik tot nu toe nog geen last gehad van een kater(gelukkig!). Ik hoor graag jullie meningen"
"Beste gebruikers, Ik heb nu twee keer hetzelfde probleem gehad, na een tijdje was het gewoon uitgewerkt en heb ik te laat bijgepakt. Ik heb aan verschillende vrienden gevraagd wanneer ik bij moet pakken en de meeste zeggen dat ik het gewoon een beetje moet aanvoelen. Ik heb echter geen idee wat daar mee bedoelt word! Ik zal hieronder kort even mijn 2x XTC beschrijven Feest: Dubstep Pil: Nintendo (220mg uit m'n hoofd?) Hoeveelheid: 0,5 Tijd: 1 uur Bij dit feest heb ik dus te laat bijgepakt, het was opeens gewoon verdwenen. Ik weeg maar 60 kilo en het was mijn eerste keer XTC dus een halve was meer dan genoeg. Nadat het een beetje uit begon te werken pakte ik nog een kwartje bij, dit was al te laat. Overigens sloeg het eerste halfje na 2,5 uur pas in omdat ik er te veel bij nadacht. Feest: Drum and Bass Pil: Groene pistooltjes (Ook 220mg dacht ik!) Hoeveelheid: 0,3 Tijd: 12 uur Dit feest was een maandje later dan de andere. Ik besloot om het wat rustiger aan te doen om zo een beetje te testen wanneer ik bij moest pakken. Na een half uur sloeg die in en ik ging keihard, harder dan de eerste keer. Na 2 uur kwam mijn maat naar me toe en zei dat ik bij moest pakken anders voelde ik straks niks meer. Ik vertelde hem dat ik over 5/10 min bij ging pakken en nog heel even wou dansen (DJ was bijna afgelopen). Jullie kennen het allemaal, de tijd gaat 3x zo snel. Na een half uur ben ik naar de wc gerend om nog 0,3 bij te pakken. Helaas was dit ook alweer te laat. Ik voelde helemaal niks meer. Daarna kreeg ik een hele erge bad-trip en heb ik alles ondergekotst. De oorzaak weet ik nog niet precies, dit kan zijn omdat ik veel te veel water heb gedronken (veel te veel schijnt slecht te zijn, in een docu gezien) ofwel te veel gepakt voor mijn gewicht (60 kg). Dus, ik hoop dat jullie advies voor mij hebben. De laatste keer was in December, mijn volgende grote feest is in Maart en duurt 10 uur lang. Ik zou toch zeker wel een uurtje of 6/7 hard willen gaan als dat mogelijk is. Daar heb ik advies bij nodig!"