Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare Situatie Xtc , wie weet oorzaak ?

Rare Situatie Xtc , wie weet oorzaak ?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Stefan0325Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja ik weeg evenveel als hun kweeg rond de 60kg , ben 1,78 lang , beetje dunne kant , alleen 2 maanden terug ging ik nog bad van 1 joint en daarna van 3 ging ik out en nu slaat dit geen eens aan ;p ?
S
Stefan0325Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou n maatje had Partyflocks geregeld er zit 212 mg in,
hij nam een half in , ik ook. en er was ook nog n maatje bij die al ervaring mee heeft en t was overingens ook mijn eerste keer ene dus wij in de bus naar n dorp , dus bij dat maatje was tie na een half uur geklapt , bij mij nog steeds niks , jongen kwam er bij die deed ook die had um na kwartier al -,- , en na 1 uur en 30 minuten nog steeds niks iedereen zij wel dat ik supergrote pupillen had maar van het xtc gevoel kreeg ik niks ook niet kwa kaak treekkingen enzo en toen na 4 uur werden me pupilen weer iets kleiner en was t weg en bij alle andere ook , mn eerste keer en heb niks gehad ofzo hoe kan dit komen ?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mijn eerste keer merkte ik m'n eerste halfje ook niet. Na ruim een uur halfje bijgenomen en toen pas na een half uur voelde ik 'm opkomen. Dusss... ik weet niet? Kan gewoon gebeuren I guess. Ik heb er nu trouwens nooit meer last van dat het zo lang duurt.
Ik zou gewoon nog een keer proberen en dan nog een kwartje erbij doen als je weer zo lang niks merkt.
S
Stefan0325Lid
01-01-2024, 00:00
#4
okeeee is goeddd :grin: bedankt
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eens met Zero, sommige mensen hebben gewoon net iets meer nodig dan anderen... wel jammer dat je er niks van voelde!
Hoeveel weeg je trouwens? Als je wat zwaarder bent dan de anderen, heb je ook wat meer nodig, dus daar kan het ook aan liggen...
R
RacespaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
feit blijft wel dat een joint en XTC andere drugs zijn. Ik heb bij LSD veel meer nodig dan mijn huisgenoot om ook maar iets te voelen, terwijl hij twee keer zoveel XTC nodig heeft als ik.

Wat voor mij heel erg goed werkt is als ik mijn eerste halfje achterover heb getikt (of kwartje bij een nieuwe pil), eerst een kwartiertje lekker ouwehoeren met de mensen met wie ik inneem. Na dat kwartier alvast een beetje gaan bewegen en goede muziek opzetten. Dan voel je hem veel sneller opkomen. Geen idee of dit een placebo effect is, maar zolang het werkt, who cares? :P
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#7
Had je daarvoor gegeten? Als je veel in je maag hebt duurt het zowiezo langer dat het opneemt. Misschien ook wel minder goed.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het geheim: ER NIET MEE BEZIG ZIJN

Echt waar, dat is zoals ik het ervaar. Zoals racespace zegt moet je gewoon lekker een beetje in de feest mooth komen en er vooral niet mee bezig zijn.
En wat erg belangrijk is is dat het een partydrugs is, dus doe het ook op een party ofzo of ga iig lekker dansen en dergelijken of doen wat jij prettig vind op een feestje, als je er in ieder geval maar niet zittend op gaat wachten ofzo....

Volgende keer gewoon een halfje nemen terwijl je onderweg naar het feestje bent ofzo en gewoon lekker je ding doen en als je merkt dat je high bent kan je nog een halfje nemen :mrgreen:

En hou je aan de spelregels he :wink:
Dus voldoende alcoholvrij drinken tot je nemen, gezond eten van te voren en vooral genieten!

Peace
C
CulprateLid
01-01-2024, 00:00
#9
Smoken zei:
Het geheim: ER NIET MEE BEZIG ZIJN

Echt waar, dat is zoals ik het ervaar. Zoals racespace zegt moet je gewoon lekker een beetje in de feest mooth komen en er vooral niet mee bezig zijn.
En wat erg belangrijk is is dat het een partydrugs is, dus doe het ook op een party ofzo of ga iig lekker dansen en dergelijken of doen wat jij prettig vind op een feestje, als je er in ieder geval maar niet zittend op gaat wachten ofzo....

Volgende keer gewoon een halfje nemen terwijl je onderweg naar het feestje bent ofzo en gewoon lekker je ding doen en als je merkt dat je high bent kan je nog een halfje nemen :mrgreen:

En hou je aan de spelregels he :wink:
Dus voldoende alcoholvrij drinken tot je nemen, gezond eten van te voren en vooral genieten!

Peace
Klik om te vergroten...


DIT! Tijdens mijn eerste keer duurde het 3 uur voordat een halfje insloeg, simpelweg omdat ik er te veel mee bezig was. Na 3 uur snapte mijn vrienden er niks van en ze vertelden me om maar gewoon zonder te genieten van het feestje. Dat deed ik en mijn hoop was verloren, ik dacht niet meer aan de XTC en begon een beetje te lullen en dansen. Toen sloeg ie ineens na 10 minuten in, KEIHARD. Ik had de tijd van m'n leven!

Succes de volgende keer! En denk aan de spelregels van Smoken! :wink:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Culprate zei:
Smoken zei:
Het geheim: ER NIET MEE BEZIG ZIJN

Echt waar, dat is zoals ik het ervaar. Zoals racespace zegt moet je gewoon lekker een beetje in de feest mooth komen en er vooral niet mee bezig zijn.
En wat erg belangrijk is is dat het een partydrugs is, dus doe het ook op een party ofzo of ga iig lekker dansen en dergelijken of doen wat jij prettig vind op een feestje, als je er in ieder geval maar niet zittend op gaat wachten ofzo....

Volgende keer gewoon een halfje nemen terwijl je onderweg naar het feestje bent ofzo en gewoon lekker je ding doen en als je merkt dat je high bent kan je nog een halfje nemen :mrgreen:

En hou je aan de spelregels he :wink:
Dus voldoende alcoholvrij drinken tot je nemen, gezond eten van te voren en vooral genieten!

Peace
Klik om te vergroten...


DIT! Tijdens mijn eerste keer duurde het 3 uur voordat een halfje insloeg, simpelweg omdat ik er te veel mee bezig was. Na 3 uur snapte mijn vrienden er niks van en ze vertelden me om maar gewoon zonder te genieten van het feestje. Dat deed ik en mijn hoop was verloren, ik dacht niet meer aan de XTC en begon een beetje te lullen en dansen. Toen sloeg ie ineens na 10 minuten in, KEIHARD. Ik had de tijd van m'n leven!

Succes de volgende keer! En denk aan de spelregels van Smoken! :wink:
Klik om te vergroten...


Ja, typisch he?
Tevens is het ook gewoon zo dat dansen een verhoogde stofwisseling veroorzaakt en dat dat er voor zorgt dat er meer MDMA in het bloed komt en de adredaline boost groter word, denk ik..

Ik heb in ieder geval gemerkt dat, hoe meer je beweegt hoe beter het werkt.
Zo had ik de twee keren dat ik het heb gedaan de volgende dag nog een licht high gevoel wat versterkt werd als ik even ging dansen ofzo.

Peace
S
Stefan0325Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb t eer gister weer gedaan , ik naam meteen een halve in en , kdacht niet echt van wanneer klapt ie ofzo ik zat zoals je zij beetje te lullen met vrienden en we zaten o pde fiets naar n vriend beetje wheellies doen en opeens naar kwartiertje klapte die goed hard me fiets leek helemaal wous en toen ik afstapte leken me benen gewichtloos echt geweldig heb de hele avond met vrienden lekker binne lopen hakken en doen , binnekort naar frenchchore party helemaal wous gaan haha bedankt voor de tips :)

Groeten
Stefan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."