Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"khad laats een stukje 'krijt'.. shit was keihard, moest het met een tang breken.. shit was gewoon 9 strepen, volle geur en een dikke kick"
"weet iemand dit? thnx"
"25 voor halve 50 voor hele op de 10 gram gooit ie 2 gram mannitol, zijn shit is anders moeilijk te nakken uit het sealtje.. dan moet je het echt gaan cutten met een scheermesje, plus zo rechtstreeks snuiven geeft je echt een HARDE klap.. ze leverancier geeft hem shit rechtstreeks van de boot.. en wat ik vaak had was dat ze je 0,8 geven i.p.v. 1 gram, deze gast geeft 1,0-1,1-1,2 voor 50 euro, hij houdt zn klanten wel tevreden"
"wie van jullie zit in rotterdam?"
"teveel? teveel? haal het spul dan zelf binnen en distributeer het zelf dan als je het teveel vind.."
"Re: extreme gebrikers, lees deze post echt een tjap ben je ook. weet je wat ik met een ton zou doen? mn eigen fokking lijn opzetten!!! maak van die ton een millie binnen een jaar bitches!!!!!!!!!!!!! stop sniffing dope en start stacking money"