Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken dit allemaal bij mezelf in principe ook...ik had héél graag willen overstappen van de spat die ik nou gebruik naar dex maar voordat ik speed deed ,was ik heftig verdwaald in het snuiven van ritalin ,..vrees beetje dat ik “hulplijn” ga misbruiken in “niet sterke momenten”"
"ik val onder t kopje ADD en PDD NOS btw"
"codeine doet volgens mij niet veel..voor die well-known sizzurp heb je promethazine nodig..natterman flesjes krijg je volgens mij binnen no-time diabetes"
"Ik weet niet of ik dit mag zeggen hier ,maar in de US ,wanneer ze ”lean” willen drinken en de benodigdheden missen ,gebruiken ze Seroquel/Quetapine als basis..pas hier wel keihard mee op want dat is atypisch anti-psychoticum wat volgens mij inhoudt dat dosis verhouding zééér kan doen fluctueren"
"Hoestdrank etc. worden in detentie altijd door de bewaarders uitgedeeld..pilletjes zijn over het algemeen makkelijker te bewaren in de wangetjes zodat ze die krengen kunnen opzamelen...ben wel benieuwd naar surrogaat middeltjes tho!!"
"Ganggang💯 zei: Dit werkt in ieder geval 10 keer beter dan vitamine supplementen en het heeft ook nog eens een positieve uitwerking op je mentale en fysieke gezondheid. Ook als je niet stopt met speed en shag. Klik om te vergroten... Yes ,thanks alleen kreeg Ik dit advies ook van me buurman ,me moeder, een gast die op de bus moest wachtte met me...stiekem had ik dat ergens ook wel door hoor maar bedankt voor meedenken!"
"Pepklachten brachten mij bij deze topic,.(Ook al gebruik no way zoveel) en wilde vragen naar omeprazol die ik van de huisarts krijg voor buikklachten,.nu slik die vlak voordat de bom erin gaat (laten we zeggen 2x gedurende de week) maar hoorde laatst dat maagbeschermes kankerverwekkend zijn!evenals paracetamol! nu rook ik ook flink (pak shag in de week) en was mij niet ontgaan dat ik me de afgelopen tijd ook best naar de k*nker voel ,nu weet ik dat jullie geen medische zorg verlenen maar laat mij mijn vraag zó stellen——er zullen door de speed behoorlijk wat vitamine reserves aan onderdoorgaan ,wat waarschijnlijk ook die alombekende pepkop zo doet ...stralen...—-Welke vitamines of voedingssupplementen zullen die ,samen met gezond eten, mij weer het snelst back to health brengen?"
"Ganggang💯 zei: Stoppen met speed en shag. Regelmatig bewegen en sporten. Veel anti-oxidanten eten. Veel vers eten en zo min mogelijk bewerkt voedsel. Verspil je geld niet aan dure supplementen. Klik om te vergroten... 🤯😤😭🤬😓🥵🥶🥵🥶🥵🥶🥵🥶 vitamine D iscipiline en cursus Zelfonthouding mis ik bij uitstek ,vind het heerlijk om seminars van vooraanstaande psychologen te beluisteren en podcasts van gelijkgestemde mensen maar volgens mij intereseert het me allemaal geen hol zonder me sjekkie en peppie"
"Ganggang💯 zei: Ja discipline hoort hierbij inderdaad. Je moet uiteraard wel zelf willen stoppen. Klik om te vergroten... Idd ,maar daar kwam u mee aan..ik vind op een juiste manier doseren veel fijner dan Stoppen..dat doe ik wel voor een rood licht 🙂"
"8️⃣6️⃣ zei: Je hebt een medisch probleem en wij zijn geen doktoren he. Daarnaast blijft het gissen hoe die maagproblemen ontstaan zijn. Dat kan te maken hebben met je speedbommetjes/ibuprofen, maar het kan even goed dat het door iets anders komt en dat het gewoon toeval is dat je die maagproblemen kreeg na de speed/ibuprofen. Je zegt dat je hypochonder bent, stress kan ook voor maagproblemen zorgen. Dat lijkt me toch wel het melden waard als je bij de huisarts bent. Klik om te vergroten... kennen jullie die site Oma weet Raad? Helaas weet oma geen raad wat ik kan doen aan ongemakkelijkheden die zijn veroorzaakt door mijn guilty pleasures met name speed ,vaak kokhalzend en moeilijk gepositioneerd alsof elke beweging een kotsgolf kan doen opwekken ,heb ik als beste remedie gevonden door een fatsoenlijke pauze te neme—ik dwaal weer lekker af—-zo’n site als oma weet raad maar dan de stoute 18+ variant zou mij héél goed bevallen! Is er al zoiets? My bad als ik deze postbomb in verkeerde chat-tabel.."