#1
Top, ik denk dat speed mij qua effect wel zal bevallen, ik ben altijd heel huiverig geweest naar hard drugs en wil puur af en toe op een feestje wat meer energie en praten. Denk dat ik wel sterk genoeg in mijn schoenen sta, thx voor je reactie!
Als het mag haal ik even dit topic boven om mijn eerste speed ervaring te beschrijven. Ondanks ik oa in dit topic heb gezegd dat het voor mij enkel op feesten is, heb ik het toch meteen de eerste keer thuis gedaan.
Dit heb ik naar mezelf goedgepraat omdat ik niet zo vaak meer ga feesten, en vaak slaap ik op een camping of bij vrienden en dan wil ik ook niet per se wakker blijven. Ik zie nu wel in hoe leuk het kan zijn om eens thuis te gebruiken.
Ik had het niet echt gepland ofzo, het lag al maanden in huis maar het geschikte moment kwam maar niet.
Het was vrijdagavond, ik had een paar biertjes op en was na mijn werkdag nog wat productief bezig en toen dacht ik: "hé misschien een goed moment om die speed maar eens te proberen!". Ik had hier nog wat werk liggen dat af moest geraken dus heb ik het meteen functioneel gebruikt omdat ik eraan denk om dexamfetamine te proberen voor mijn ADD.
Begonnen met capsule van een 30 mg. Uurtje gewacht met cbd jointje erbij. (waarvan er nog veel zijn gevolgd
Ik voelde wel iets, en het had misschien wel genoeg geweest om mijn werk af te krijgen..maar ik heb toch nog maar een cap met een 30-40 mg gevuld. Totale dosis dus 60-70 mg. Oh ja het was ongeveer 21:00 als ik begon met de eerste capsule en de tweede rond 22u, dus slapen zat er niet in.
Ik denk dat mijn speed heel zuiver is aangezien ik er helemaal geen opgejaagd gevoel van kreeg. Supergefocusd 5-6 uur saai werk gedaan dat hier al weken lag te wachten met livesets op volle volume. Gelukkig moet ik geen rekening houden met buren.
Wanneer mijn werk er op zat was het 4-5 u en heb ik mezelf beloond met een biertje, wat overigens totaal niet smaakte itt wanneer ik 4fa of mdma op heb. Ik heb wel zwaar liggen kauwen, waar ik normaal niet zo veel last van heb met andere drugs.
Wel veel te weinig gegeten die dag en de dag erna ook.
Ben rond 6u naar bed gegaan en heb daar nog 6-7u wakker gelegen maar zo heeft mijn lichaam toch wat rust gekregen.
De details over de zelfbevrediging sessie bespaar ik jullie.
Ben denk ik 20-25 keer moeten gaan plassen. Hier heb ik op 4fa ook wel last van, maar het was nu wel echt extreem.
Wanneer ik rond 14u ben opgestaan had ik nog steeds grote doppen! Na een ontbijt (wat ik had moeten nemen voor het slapengaan) en koffie was dit wel weggetrokken.
Ik was nog steeds niet moe. Overdag een grote wandeling gemaakt met mijn hond en er echt van genoten van wat op een bankje te zitten in het bos. Nadien naar de supermarkt geweest (gazpacho is een aanrader als je niet veel binnenkrijgt
's Avonds rustig aan op de bank gezeten met een jointje erbij en rond 24u gaan slapen. Goed kunnen slapen, maar ik kreeg het wel afwisselend ijskoud en vervolgens warm. Als ik op de bank zat in huis had ik het ijskoud, maar op de slaapkamer voelde het dan weer veel te warm aan. Raam open, ventilator aan, zelfs een kom met water en washandje gezet om mezelf af te koelen. Ook wat hoofdpijn.
Hierdoor heb ik toch maar een pijnstiller genomen. Had enkel ibuprofen in huis, wat goed leek te helpen tegen het koortsige gevoel. Volgende avond had ik hetzelfde gevoel, dus weer een ibuprofen genomen (600mg).
Ik denk dat ik maandag pas last van mijn maag ben beginnen krijgen. Uiteraard meteen de link met de speed gelegd.
Beetje aan het googelen en ik als hypochonder ben er natuurlijk meteen van overtuigd dat ik een maagzweer of bloeding heb, wanneer ik lees dat mensen dit al hebben gehad van speed bommetjes.
Na even verder na te denken besefte ik dat de maagpijn dus pas enkele dagen later kwam na het gebruik van ibuprofen, wat er blijkbaar om bekend staat maagklachten te kunnen veroorzaken.
Als het morgen niet beter is, maar even naar de huisarts om maagbeschermers ofzo. Aangezien ik die nacht en de dag nadien nog niet die maagpijn had denk ik dat het niet de speed was?
Wat overigens ook nog opmerkelijk is; ik heb mijn hartslag bijgehouden en deze was lager als normaal bij mij onder de speed! Zat gemiddeld op 57 a 60 bpm terwijl ik normaal rond de 80 a 90 zit als ik men koffie binnen heb.
Hele tijd cbd jointjes erbij (wiet met bijna geen thc) en vanaf ik op het einde van de avond een thc joint heb gerookt verdubbelde mijn hartslag naar 120/130!
Als deze lap tekst hier niet thuishoort en ik beter een eigen topic aanmaak ofzo hoor ik het wel. Ik snap nu waarom speed zo leuk is om thuis te gebruiken en dat het verraderlijk kan zijn want ik denk nu al "oh ik heb nu lang weekend dus misschien had het nu wel een beter moment geweest om speed te gebruiken"..
Maar ben er nog wel van overtuigd dat ik sterk genoeg in mijn schoenen sta. Nu maar even een gezonde pauze.