Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eve roken en borrel en weer doorgaan of speel en geniet van elkaars lichaam en ga masseren of elkaars lichaam met de vingers verven met vingerverf. kijk een sex film of maak een film van jullie zelf . doe een rollenspel neem weer wat lekkers en gaan met die banaan"
"Maaienek zei: Heb zojuist onsje licht grijze speed binnen gekregen. Kwaliteit is wel prima zoals ik nu kan merken voor zo ver. Maar heb hem liever wit, wie weet een manier deze wit te krijgen weer. (Met aceton al gedaan, en dat ging idd, werd wit maar ga geen hele ons natte verse speed met acwton wassen dat lijkt me logisch.. Hoor graag andere ervaringen met "grijze amfetamine".. Grtzz Klik om te vergroten... Maaienek zei: Dat is de 50 tinten grijs pep . Als je dat naar binnen heb gewerkt dan kan het gebeuren dat je zo Geil als boter wordt ☺️ Klik om te vergroten..."
"Ouwe tijd dat was goed spul was volgens mij rond 1995 dan had je echt paar dagen totaal geen behoefte om te eten. En dan die kop die de meeste trokken sommige met een brul derbij als ze een lijn naar binnen hadden gewerkt. Nee de pep van toen is er niet meer er is een bepaald bestanddeel wat er toen uit ging. uiteindelijk was er een velgen reiniger waar dat bestanddeel nog in zat verwerkt dus de jerrycans vlogen de winkel uit . Maar dat bestanddeel ging/moest uit de markt en mog toen nergens meer voor gebruikt woorden dus ook niet verwerkt in een of ander product . Maar hoe het heete weet ik niet meer . Daar is de pep van tegenwoordig niks bij ."
"Gympie zei: @Crazymom Klik om te vergroten... zoiets krijg je dan 😂😂"
"Poederpret zei: Ik weet dat dit een oud topic is maar goed...Appeltjes/roze pep is niks meer dan een simpele marketingtruc. Amfetamine sulfaat (het poeder wat je snuift) is van zichzelf wit, en word niet beïnvloed door het productieproces. Elk ander kleurtje of geurtje wat er aan zit is toegevoegde zooi en word niet veroorzaakt door de hoeveelheid amfetamine freebase/sulfaat. De geur, echter, kan wel verschillen. Dit word dan weer wel veroorzaakt door verschillende productieprocessen: Bij synthese van amfetamine is het product uiteindelijk het sulfaatzout van amfetamine, dit ontstaat door het toevoegen van zwavelzuur bij extractie. Als er te weinig zwavelzuur word toegevoegd kan het zijn dat er freebase achterblijft in je product, dit is de meest zuivere vorm van amfetamine en komt voor als een kleurloze tot gelige olie (dit is karakteristiek voor organische amines). Ook hebben deze stoffen allemaal een soortgelijke "rotte vis" of "pislucht". Dus als je pep ranzig ruikt, kan het komen door een grotere hoeveelheid freebase. Geen geur betekent dat je voornamelijk het sulfaatzout in handen hebt. Ik hoop dat dit meer verduidelijking geeft over het uiterlijk voorkomen van pep. Tijd voor een lijn dan maar. Klik om te vergroten... hoi poederpret mijn Kwartje valt nog Niet . Wat doen ze er nu dan meer of minder in dat de werking anders is . de kleur en geuren mogen ze zelf houden die zooi hoeven we niet ."
"ik kreeg dat vroeger als ik noorderlicht rookte van andere weed soorten heb ik het nooit gehad ."