Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik me eerste pilletje nam heb ik uren lang voor de spiegel gezet en met un vriend gebeld 🤣"
"Hallo! ik zou graag eens 2-cb willen gebruiken alleen ben bang dat ik in paniek raak ofzo, Heeft iemand hier tips voor?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Ja, niet gebruiken als je denkt dat je in paniek raakt. Klik om te vergroten... heb je dit ooit gebruikt zo ja wat deed je toen?"
"Tijdloos zei: Wees in een goede bui , het versterkt je gevoelens zoals veel drugs. Gebruik niet om je je beter te voelen. Gebruik alleen als je je al goed voelt om het 'magisch' te maken. Dan zal je ook 0 klachten hebben over in paniek te raken. En zorg dat je genoeg wiet , eten , drinken hebt. En een leuke music playlist. Dan kan er (bijna) niets fout gaan! En laat het eerst testen zodat je precies je dosis kan nemen. Als je nog meer vragen hebt laat maar weten! Klik om te vergroten... bedankt voor je reactie! 🥰"
"TripJess zei: Lichtere dosis nemen, zo kun je wel kennis maken met het stofje, maar zul je zeker niet te hard gaan. Geen combigebruik vooral en doe t lekker samen met iemand, maar niet met teveel mensen. Drukte kan soms lastig zijn, mijn eerste keer ging niet goed. Staat hier ook nog ergens online. Latere keren ging het overigens wel goed en ook al de dosis aan t verhogen. Nu ben ik nog steeds een beetje zoekende en proberende, ben er ook nog niet uit of trippen iets voor mij is maar wel erg nieuwschierig naar meer en andere tripmiddelen. Gewoon om het eens meegemaakt te hebben. Als je echt te nerveus bent ofzo zou ik nog even afwachten tot je er echt klaar voor bent (zo ben ik al heel lang LSD aan t uitstellen en zit er ook niet mee want het heeft geen haast) Of wachten op een moment dat je het random besluit. Dat zijn nog vaak de leukste ervaringen, wanneer ze ongepland zijn. Succes, ben benieuwd. GroetJessss ✌ 😊 Klik om te vergroten... wat gebeurde er bij jou eerste keer als ik vragen mag?"
"anomien1232 zei: Haihai allemaal, Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig .. Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie Liefs Klik om te vergroten... ik heb precies het zelfde! Maar de laatste x dat ik t nam viel ik steeds weg voor un korte tijd😅"
"anomien1232 zei: Haihai allemaal, Ik zit met een aantal dingen en heb toch even hulp nodig .. Ik had laatst al een topic geplaatst over dat ik altijd als ik aan xtc denk of uberhaupt harddrugs een naar gevoel krijg dan ga ik trillen en krijg ik buikpijn. Heb nooit een badtrip gehad of en nare ervaring. Met oud en nieuw ga ik weer xtc doen alleen ben ik bang op een bad trip ofzo.. Het zit op een of andere manier echt in me hoofd omdat ik heletijd dus zon naar gevoel ervan krijg herkennen meer mensen dit ? als je nuchter aan drugs denkt dat je echt onrustig word? of word ik gewoon gek🤣 . Ik hoor graag van jullie Liefs Klik om te vergroten... k vind t echt chill om te nemen en dan lekker oortjes in muziek hard en lekker ogen dicht 🤪"
"Heyy! ik heb vaak zat xtc genomen maar de laatste keer dat ik een pill nam viel ik telkens weg voor un korte tijd. Zo voelden dat tenminste. Het leek alsof ik in slaap viel. Ik zat op dat moment bij iemand achter op de fiets. Maar ook tijdens het lopen. Op het ene moment was ik aan het lopen en het andere moment was ik de hond kwijt. Is dit normaal?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Klinkt niet heel goed, maar zoveel vragen... Hoe vaak gebruik je, hoeveel, laat je het testen, hoeveel had je op dat moment genomen? Klik om te vergroten... zo vaak gebruik ik het niet meer, die nacht had ik maar een pilletje op en laat het ook nooit testen"
"15/16 tabak en wiet 16/17 wiet en alchol 18 xtc"