Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWegvallen voor korte tijd xtc

Wegvallen voor korte tijd xtc

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je 50 kilo weegt en er vanuit gaande dat de pil die je had mdma is dan heb je veels teveel met een hele pil. 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Kans dat je gewoon hard ging.
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heyy!
ik heb vaak zat xtc genomen maar de laatste keer dat ik een pill nam viel ik telkens weg voor un korte tijd. Zo voelden dat tenminste. Het leek alsof ik in slaap viel. Ik zat op dat moment bij iemand achter op de fiets. Maar ook tijdens het lopen. Op het ene moment was ik aan het lopen en het andere moment was ik de hond kwijt. Is dit normaal?:sweatsmile:
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt niet heel goed, maar zoveel vragen...

Hoe vaak gebruik je, hoeveel, laat je het testen, hoeveel had je op dat moment genomen?
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HierEnDaarEenFuifje zei:
Klinkt niet heel goed, maar zoveel vragen...

Hoe vaak gebruik je, hoeveel, laat je het testen, hoeveel had je op dat moment genomen?
Klik om te vergroten...


zo vaak gebruik ik het niet meer, die nacht had ik maar een pilletje op en laat het ook nooit testen
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Crazychick12 zei:
zo vaak gebruik ik het niet meer, die nacht had ik maar een pilletje op en laat het ook nooit testen
Klik om te vergroten...

Hoe vaak is zo vaak gebruik ik niet meer?
Hoeveel weeg je? Wanneer was de laatste keer dat je gebruikte voor deze keer?

Als je je pillen nooit laat testen weet je ook niet wat je neemt. Misschien had je nu wel een pil met een flinke dosering MDMA en heb jij die in 1x genomen..
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#6
HierEnDaarEenFuifje zei:
Hoe vaak is zo vaak gebruik ik niet meer?
Hoeveel weeg je? Wanneer was de laatste keer dat je gebruikte voor deze keer?

Als je je pillen nooit laat testen weet je ook niet wat je neemt. Misschien had je nu wel een pil met een flinke dosering MDMA en heb jij die in 1x genomen..
Klik om te vergroten...

doe nu nog maar 1x in de maand
Ik weeg 50 kilo
En 2 weken terug nam ik het voor t laatst
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Crazychick12 zei:
doe nu nog maar 1x in de maand
Ik weeg 50 kilo
En 2 weken terug nam ik het voor t laatst
Klik om te vergroten...

Waar dat soort van wegvallen echt precies vandaan komt kan ik je niet vertellen, maar de kans is zeer aannemelijk dat het door je gebruik van xtc komt.
1x in de maand is veel te veel. Je hersenen moeten bijkomen van XTC en moet je je gebruik echt terugbrengen naar maximaal 1x per 3 maanden.

Ik denk dat in jouw geval het wel verstandiger is om even een langere pauze te nemen dan 3 maanden. Twee weken na gebruik alweer een hele pil nemen is echt niet goed voor je. Zeker omdat je pil ook niet getest is, dus de kans is ook nog groot dat je veel meer MDMA binnenkrijgt dan je zou moeten, aangezien je 50kg weegt en de pillen van tegenwoordig gemakkelijk 200mg MDMA bevatten.

Probeer maximaal tussen de 1 en de 2mg per kg lichaamsgewicht te nemen. Hiervoor zal je dus je pillen moeten testen, zodat je weet wat je neemt. Waarschijnlijk door die pil in 1x kreeg je dusdanig veel binnen dat je lichaam er zo op reageerde.
Kortom.. je bent gewoon niet verstandig bezig met xtc. Dat zal de oorzaak zijn.

Lees dit eens rustig door: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Dit is niet om je de les te lezen, maar door je hieraan te houden verklein je de gezondheidsrisico's op korte en lange termijn en zal dat wegvallen ook niet gebeuren denk ik.
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#8
HierEnDaarEenFuifje zei:
Waar dat soort van wegvallen echt precies vandaan komt kan ik je niet vertellen, maar de kans is zeer aannemelijk dat het door je gebruik van xtc komt.
1x in de maand is veel te veel. Je hersenen moeten bijkomen van XTC en moet je je gebruik echt terugbrengen naar maximaal 1x per 3 maanden.

Ik denk dat in jouw geval het wel verstandiger is om even een langere pauze te nemen dan 3 maanden. Twee weken na gebruik alweer een hele pil nemen is echt niet goed voor je. Zeker omdat je pil ook niet getest is, dus de kans is ook nog groot dat je veel meer MDMA binnenkrijgt dan je zou moeten.

Probeer maximaal tussen de 1 en de 2mg per kg lichaamsgewicht te nemen. Hiervoor zal je dus je pillen moeten testen, zodat je weet wat je neemt. Waarschijnlijk door die pil in 1x kreeg je dusdanig veel binnen dat je lichaam er zo op reageerde.
Kortom.. je bent gewoon erg onverstandig bezig nu. Dat zal de oorzaak zijn.

Lees dit eens rustig door: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
Klik om te vergroten...

het voelden voor mij alsof ik in slaap viel en na un korte tijd weer wakker werd, ik had ook muziek ik
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Als je 50 kilo weegt en er vanuit gaande dat de pil die je had mdma is dan heb je veels teveel met een hele pil. 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Kans dat je gewoon hard ging.
Klik om te vergroten...

Nooit eerder gehad tho 😅
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Crazychick12 zei:
Nooit eerder gehad tho 😅
Klik om te vergroten...
Wat je van te voren eet, hoe je slaapt, setting, gezondheid en mindset kunnen het compleet veranderen, dus je hoeft het niet perse eerder gehad te hebben.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Crazychick12 zei:
Nooit eerder gehad tho 😅
Klik om te vergroten...

Maybe you got lucky.
Als je altijd 1 pil neemt, zonder testen, loop je altijd tegen volgende aan :

- Hoeveelheid mdma onbekend.
- Inhoud andere stoffen onbekend.

Dus ja, jij kan gerust al jaren een pil pakken die niet vervuild is met andere schadelijke stoffen en max 125mg mdma had. Of je had deze keer net een pil die wel over 280mg mdma beschikte. Het ene is 2,5mg/kg , de andere bijna ruim 6mg/kg.

Als ik dit soort black outs zou krijgen raak ik dit soort drugs nooit meer aan.
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Maybe you got lucky.
Als je altijd 1 pil neemt, zonder testen, loop je altijd tegen volgende aan :

- Hoeveelheid mdma onbekend.
- Inhoud andere stoffen onbekend.

Dus ja, jij kan gerust al jaren een pil pakken die niet vervuild is met andere schadelijke stoffen en max 125mg mdma had. Of je had deze keer net een pil die wel over 280mg mdma beschikte. Het ene is 2,5mg/kg , de andere bijna ruim 6mg/kg.

Als ik dit soort black outs zou krijgen raak ik dit soort drugs nooit meer aan.
Klik om te vergroten...

ik had precies dezelfde pil un maand daarvoor genomen want had un zakje met 5 pillen gehaald, maar geen idee waarom deze dan wel en de andere dan niet
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar wie zegt dat die 5 pillen van dezelfde batch waren? Niemand.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Crazychick12 zei:
doe nu nog maar 1x in de maand
Ik weeg 50 kilo
En 2 weken terug nam ik het voor t laatst
Klik om te vergroten...

Hoevaak nam je het eerst ?
Denk dat het verstandig is om helemaal geen MDMA meer te nemen als je het elke maand gebruikt of vaker.
C
Crazychick12Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En t was niet dat ik flauw viel of zoiets,
CuriousExplorer zei:
Maar wie zegt dat die 5 pillen van dezelfde batch waren? Niemand.
Klik om te vergroten...

ja das waar
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Maybe you got lucky.
Als je altijd 1 pil neemt, zonder testen, loop je altijd tegen volgende aan :

- Hoeveelheid mdma onbekend.
- Inhoud andere stoffen onbekend.

Dus ja, jij kan gerust al jaren een pil pakken die niet vervuild is met andere schadelijke stoffen en max 125mg mdma had. Of je had deze keer net een pil die wel over 280mg mdma beschikte. Het ene is 2,5mg/kg , de andere bijna ruim 6mg/kg.

Als ik dit soort black outs zou krijgen raak ik dit soort drugs nooit meer aan.
Klik om te vergroten...
Neem aan dat ts wel vaker overdoseert door onwetendheid. Ik heb grammen aan pillen weg geslikt op een avond maar nooit met een schuimbek rond gelopen dus ik zou het als zorgwekkend beschouwen. Je gaat niet zomaar schuimbekken

Ts als je nog last hebt ga naar de ha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."