Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"8 gram coke gespreid tussen donderdagavond en deze ochtend,vergezeld door de nodige alcohol.Ben al aan het twijfelen van nog 1x bij te halen vanavond maar tis echt wel welletjes geweest eigenlijk."
"Hahaha,snokken aan de baar .Niet zo vreemd hoor...alleszins zeker gezonder dat je aan zelfbevrediging doet dan dat je het buitenshuis gaat zoeken en in je flash domme risico's neemt die je je later beklaagt."
"1.Speed;staat op 1 voor mij persoonlijk omdat ik na enkele nachten gebruik er echt wel van begin te hallucineren.Harder dan op psychedelica die ik gewend ben,ook omdat ik op psychedelica hallucinaties nog van echt kon onderscheiden terwijl ik op speed echt helemaal het noorden kan kwijtraken. 2.Paddo's;de gedroogde dan wel 3.Salvia 4.truffels 5.MDMA"
"Persoonlijk zou ik de xtc op het goa feestje gebruiken.Vind de roes van X veel beter samengaan met psytrance en omgekeerd het strakke van de sos veel geschikter voor drum n bass maar dat moet je voor jezelf uitmaken natuurlijk...en indd best niet combineren die twee.Misschien gewoon een pilletje extra aanschaffen en het bij mdma houden voor de hele nacht?"
"Bobsos zei: Ik zou ook graag zo een feest willen bezoeken. Hoe kan ik er achterkomen waar en wanneer zulke feesten plaatsvinden? Klik om te vergroten... Dit zijn meestal clandestiene feestjes waarvoor je de juiste mensen moet kennen.Op internet zijn echter genoeg legale goa's te vinden,trek daar eens naartoe,leer er wat mensen kennen en dan is de kans groot dat ze je achteraf op de hoogte brengen als er eens een "geheim" feestje plaatsvind."
"Hmmm heb je poll niet ingevuld maar bij deze mijn persoonlijke vaststellingen: Cannabis en hasj hadden vaak een temperende werking op mijn veelal impulsieve persoonlijkheid.Het hielp me zeker om minder zwart-wit te denken en gematigder te zijn in mn denkbeelden en reacties.Helaas ook een trigger voor psychoses en daar is het uiteindelijk ook op uitgedraaid voor mij. Psychedelica hebben ergens zeker een.positieve invloed gehad qua zelfkennis omdat je onder invloed van,onherroepelijk bewust raakt van je eigen karaktertrekken en gedragsspatronen die je anders misschien nooit had herkend bij jezelf MDMA heeft niet zoveel invloed gehad denk ik maar amfetamines zeker wel omdat je ergens weer dingen aan jezelf opmerkt die jz anders misschien niet zo expliciet had vertoond...ook weer een grote factor in de ontwikkeling van psychoses,vooral ook door het slaapgebrek dat ermee samen gaat. Om het kort te houden...bottomline is:ja ik ben verandert door drugs.Psychotisch,sociaal onzeker,onzeker over mijn eigen karakteristieken en mijn eigen wilskracht.Ligt waarschijnlijk aan mijn eigen keuzes van altijd de grenzen te willen opzoeken en te ver te gaan dus dit is niet zo representatief maar wel mijn eigen ervaring na 18 jaar gebruik."
"Met een lijn is het leven weer fijn! Slagzin van een meisje dat ik vroeger kende.Tot ze haar dood in haar zetel terugvonden..."