Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Zou iemand mij het verschil willen uitleggen tussen pyrazolam of gidazepam of zijn ze eigenlijk een beetje identiek qua werking? Of wordt je van gidazepam nog duf? Pyrazolam Werkt voor mij namelijk uitstekend qua anxiolytische werking en geeft ook enige rust in de bovenkamer"
"ConciousViber zei: Enig Klik om te vergroten... ConciousViber zei: Heb er maar een triptipertj3 van getypt Pink star pellet ( 70mg 5-mapb 20mg 2fma 2mg 5-MEO-mIpt ) Pellet 1: 17:45 Ondertussen 18;00 eten ( ik voel mij heel lichtkes al wat losser te worden aan tafel ) Pellet 2 18;45 : halfje erbij geslikt en jointje gaan roken , begon al te verbeteren tegen het einde van de joint ergens die andere helft geslikt en REACHER gaan kijken 20:00 alles wel zo'n beetje bij elkaar gekomen super euforisch lekker ontspannen en rustig ( wel al ietjses een stijve kaken zoals xtc ) ( misschien iets heviger vanwegen de 5mapb ? 21:00: ik ben creatief bezig met een sigaarjoint 1 gram nothern lights 1 gram amnesia ( als ik de foto er bij kan krijgen zien jullie 'm ook) Toen ik deze begon te roken Piekte alle 3 de stoffen in de pink starpellets denk ik i had alleen verwacht dat 4mg 5:meo -mipt wat meer trippy zou zijn het laat iig al wel de letyers op mijn telefoon zweven Ik heb na die joint even m'n spel afgemaakt naar binnen gegaan eenmaal heerlijk ontspannen maarwel actief Gegeven moment schrok ik even een aantal secondes was alle leukheid even weg en voelde dat mijn hart een verkeerde slag maakte of ineens 2x inplaats namelijk 1x boem boem Toen keek mijn kat mij aan en was alles weet goed en nu zit ik nog rust te viben heeeel misschien nog een beetje keta erbij Nu.00:19 voel me heerlijk ,, zo nog stickie en kijken waar de avond ons brengt 👌 Pros : Super euroforish, sederender dan xtc ,happy mood meer zin om te blowen, creatief, bliss , heeeeeeeeeeeel licht vervormde en wazigev viuals zoals bewegende ofn Cons' net zulke grote kijkers in de ogen als met X , 3m noem maar op. Erg gespannen kaken ( onderschat die kaken niet hoor ) zweten ( vooral klamme handen en zweterig bovenlichaam Klik om te vergroten... Hier nog even het kanon ( de kers op de taart ) van de avond"
"ConciousViber zei: Er zijn ook soort gel achtige zakjes die ook waterafstotend zijn voor onder anderen supplementen Daar kan je gwn je kratom in gooien keertje dichtvouwen in een glas water gooien en doorslikken super smooth Heet volgensmij blate papes Klik om te vergroten... Heb ooit zelf een keer een zakje maeng da poeder van 25gram gekocht om eens te proberen heb hier toen een aantal keer een bommetje van genomen van ongeveer 5 gram ( 2 brede vloeitjes op elkaar plakken en vol gooien🤣 ) maar dat ging zo zwaar door de keel en was me teveel moeite toen heb ik het dus ook maar eens als thee gedronken zo'n 10 gram en ooooooooh ik heb nog nooit zo iets smerigs mee gemaakt en ik kokhals al eigelijk nooit maar dit goedje deed het hem wel hoor bah"
"Lysergine zei: De triazoolring verhoogt de affiniteit voor de receptor waardoor je minder milligram (of microgram) nodig hebt voor een vergelijkbaar effect. In gewicht wordt het dus potenter. Van gidazepam zou ik afblijven gezien de zeer lange halfwaardetijd. Klik om te vergroten... Ah duidelijk, Dat heb ik ook maar besloten om er vanaf te blijven, halfwaardetijd van tot wel 80/90 uur 😳 Bedankt"
"Dude81 zei: Meng (goed roeren met lepel) de kratom met een goede bodem warm water, vul daarna het glas met sinaasappelsap of een andere ietwat zure vruchtendrank.. dan valt het best mee als je het glas achterover kiept met een slok sinaasappelsap erachter aan. Op een andere manier mixen of innemen vind ik ook niet te doen🤢🤮 (de smaak van kratom is volgens mij gebrouwen in hel) Klik om te vergroten... Ja ik heb wel het idee gehad dat het op die manier van inname de kratom het beste werkte maar echt ik kreeg het gwn niet voor elkaar om het glas te shotten zonder half over m'n nek te gaan🤣 idd gebrouwen in straight up hell"
"Vrijdag 26 april trip notes/report Het eerste gedeelte van deze post zijn oorspronkelijk de notities die ik altijd maak tijdens gebruik , en na wat ik deze keer bij opmerkingen neer kon zetten dacht ik laat ik er gewoon een soort report iets van maken dus ik hoop dat het wat aan is 17:30 150mg insuf 18:20 250mg oraal + 80mg 2f-dck insuf 21:45 100mg + 50mg 2f-dck insuf 22:35 100mg insuf 23:15 100mg insuf Vgm als laatst na 23:15 nog rond de 50-60 mg 2m en 2f-dck dus het totaal is mogelijk 800mg 2m en 180 mg 2f-dck Totaal in ongeveer 6 uur tijd: 750mg 2m ( waarvan 250 oraal ) en ik kan rustig 150- 200mg 2f-dck insuff zeggen denk ik Opmerkingen: door toch wel een beetje sleep deprivation en vermoeidheid door de tijden en het soort werk van deze week in combinatie met 800mg aan dopaminergic en heel licht serotonergic stimulantia en voor sommigen een erg hoge dosis 2f-dck en daarbij tussendoor en aan het eind een 0,5 wiet joint met beiden 1 sigaret aan tabak. Kwamen er toch behoorlijk wat shadowpeople gedag zeggen toen ik om 00:00 buiten zat met m'n laatste jointje ook werd alle ruimte tussen letters in texten op reddit gehighlight en werd het bijna onmogelijk om de woorden zelf te lezen ( ik zat toevallig op reddit te loeren op dat moment want door stimulantia word ik altijd erg aangetrokken naar kennis en informatie over onderwerpen die ik interresamt vind ) Ook zat er constant een soort lichte minder intens lsd plaatje op mijn beeldscherm maar dan in het grijs niet kleurrijk zoals lsd en in zwarte gebieden zag ik af en toe een soort shadow persoon Ook dacht ik dat een 1 van de lampen achterin de tuin in het donker langs de schutting van ongeveer 40 a 50cm mijn kat was deze illusie was er qua beeld ook echt en ze bewoog ook maar toen ik haar meerdere keren riep en aan bleef kijken was er geen reactie en zag in de lamp uiteindelijk weer terug voor de lamp. De droogmolen in de tuin werd een boom, uit de klimop kwam een klimop golem die achter in de tuin bleef staan bij een persoon die met z'n hoofd vanachter een laurierboompje stiekem keek Ook remde er 2 personen elke 5 sec ( 1 links 1 rechts ) op mij af en langs me heen Het meest bizarre was nog een grote dikke jongen die ik gegeven moment te zien was en ook wat dichtbij was dan de rest ik had het geweldige idee hem te vragen of hij een paar hits van m'n joint wou en toen zag ik hem echt aan de tafel komen staan en ik stak de joint uit naar voren en ik zag hem een beweging maken wat erop leek alsof hij voorover bukte om hem aan te nemen en toen ik op keek stond hij weer rechtop met de joint in zijn mond hahahaha ien ik de mijne in mijn hand LOL ( ik was mij er al die tijd gewoon bewust van dat de personen nep zijn etc ik was niet paranoide of gek op dat moment ) Helaas toen ik na de joint binnen met licht kwam zag ik dat mijn lippen lichtelijk blauw waren en mijn vingertoppen ook ( waar ik nu nog aan twijfel want dit was wit ligt en in de badkamer waren ze niet blauw schrijven en leestekens etc zijn absoluut mijn sterkste punten niet ivm mijn adhd vroeger als kind op school. ( iemand toevallig een handig ezelsbruggetje ofzo? Voor komma en aanhalingstekens etc ? 🤣 ) Ik hoop dat wat mensen hetleuk vinden en het een beetje fijn kunnen lezen Ps: nu eerst een paar maanden pauze met 2mmc en 2f-dck en zelfs wiet ( in principe alle middelen die fysiek erg belastend zijn en het hart en andere organen stimuleren of overstimuleren betekend in principe dat ik alleen af en toe eens een sigaretje zal roken omdat ik zelfs met wiet stop voor nu vanwegen de verhoogde hartslag die wiet in het begin om hoog gooit wat in principe onschuldig is maar ik pak hem toch gewoon even mee. Stay safe iedereen✌️✌️"
"Kapexx zei: Hey, heb je post met plezier gelezen, zelf het nooit zo extreem ervaren gelukkig. De blauwe lippen en vingertoppen heb ik wel ervaring mee. Mijn verloofde heeft dat standaard als ze cathinonen heeft gebruikt, maakt niet uit welke. In mijn eigen ervaring zakt me lichaamstemperatuur vrijwel altijd ongeveer 2 graden als ik cathinonen gebruik, dit zou de blauwe lippen/vingertoppen kunnen verklaren Klik om te vergroten... Klopt het is een combinatie van vaatvernauwing en je lichaam die warmte vast wilt houden omdat je lichaam zich klaar maakt voor hypothermie"
"De Zandman zei: Ik denk eerder dat blauwe lippen en vingertoppen met slechte doorbloeding te maken hebben, in casu zuurstoftekort. Ik had dit ook na een keertje 3mmc genomen te hebben. Dat was ook meteen de laatste keer aangezien de kater ook niet zo prettig was.... Klik om te vergroten... Precies dit is ook de reden dat ik er in 1 klap mee gestopt ben Het was al niet zo geweldig meer als de eerste keren en na de slechte doorbloeding en de vreselijke soms wel 3 dagen lange kater en fysieke vermoeidheid was ik het zat en heb ik zelfs een hele gram weggegooid"
"Hallo, Zojuist een rc bestelling ontvangen voor het eerst 2fma poeder besteld nu zie ik na eerder 2mmc poeder gehad te hebben dat de 2fma die in het zakje zit echt net poedersuiker is met kleine hele zachte bolletjes net zoals O-DSMT klopt het dat dit de textuur van 2fma is en dat 2mmc gwn wat harder en kristalachtiger is ?"
"Stomme vraag ik ben er uit, was even mijn logisch nadenken kwijt, hoe verwijder of sluit ik dit onderwerp ? Excuses van het speculeren"