Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu nog steeds gestopt met de crack"
"Roffa010 zei: leugenaar daarnet zij je nog dat je 5 gram voor 290 had gehaald via internet zonder telefoon nummer van dealer snel je bericht ff verwijderen kansloos hoor Klik om te vergroten... Had willen halen, maar na 14 maanden ga ik dat NIET doen!"
"Hoi (weer) Als ik vrijdag MDMA wil nemen, is het dan nodig (voor mij) om donderdagavond geen anti-psychotica (dopamine remmers) medicatie te nemen? speelt dopamine een belangrijke rol in het effect van MDMA? Kan ik gewoon mijn medicatie donderdagavond in nemen, zonder dat het effect van de MDMA vrijdag minder wordt? Gr.."
"Hallo, Ik heb aanstaande vrijdag de optie of meer, de zekerheid om om XTC tot mij te nemen, Nu is het zo dat ik die dag ook 1 gram 84% MDMA kristallen tot mijn beschikking heb.. Ik heb best wel zin om 'hard te gaan' (na jare(n) geen XTC) Ik kan best wel wat hebben want ik ben 2 meter lang en weeg zo'n 140 kilo, - De pillen zijn Groene Michibichi's en zijn getest op zo'n 160/180mg MDMA -Is het dan 'gewoon lekkerder' om; 300mg MDMA kristallen tot mij te nemen.. of om dan 1,5 pil te nemen; is dan zo'n 263mg als ik ander half pil zou nemen wat raden jullie aan? Ga ik lekkerder op kristallen of ga ik (meer) harder op 1,5 XTC pil.. (Vallen de 84% kristallen anders dan de hierboven beschreven dosering tot me in pil-vorm)? Gr, Morice."
"Ik gebruik Clozapine (antipsychotica) Ik weet niet uit mijn hoofd hoeveel milligram, maar dat heeft met je lichaamsmassa en bloedwaarde te maken! Ik rook al 2 jaar niet meer, (gelukkig) en dan hoef ik ook 50% minder Clozapine te nemen.."
"Ik krijg binnenkort 2 gram (pure) Colombiaanse cocaine! Is het dan het beste om deze op een heet voorverwarmd bord uit de magnetron te leggen? -om het te? - Of kan ik het het gewoon goed fijn pletten en hakken met een pasje of mesje en dan snuiven? Ik heb een paar keer eerder cocaine gesnoven en alle keren 5 tot 6 dagen lang een verstopte neus gehad (sliep daar ook slecht door) Wat ik krijg is niet versneden (deze colombiaanse cocaine) Toch maar een neusspray met zoutoplossing erbij kopen? iemand een tip? Ik wacht met smart en geduld op jullie reactie('s) en goede tips! B.t.w. Ik heb wel heel veel ervaring met Bori maar dat spul waardeer ik niet meer. en ik begin er ook absoluut niet meer aan."
"Ik heb al een goed antwoord gevonden hier op't forum van topicmaker BadassPsycho Ik ben heel blij met dit antwoord; Beste leden, Als je last hebt van een bloedneus/verstopte neus na het gebruik van coke, moet je de volgende eens het volgende proberen als je weer coke gebruikt: hotplating. Je stopt een bord voor 2 min in de magnetron, haalt het eruit, je strooit je coke erop en blijft hakken met een pasje tot het bord is afgekoeld. Zo wordt de coke droger, en heel fijn zodat het ook geen klontjes meer worden. Is zachter voor je neus + het wordt beter opgenomen omdat het een groter oppervlakte heeft. Het is echt de moeite waard! Edit: ik zag dat er een topic over was. Ik zocht op hotplating maar dat had geen resultaat. Het andere topic heette iets als 'heet bord'"
"Op zich zit ik 'met' medicatie op hetzelfde niveau als een normaal mens, Maar als ik 'geen medicatie zou nemen' ik wel 'meer' dopamine zou aanmaken Dus valt de mindere werking daarmee denk ik wel mee dan,"