Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA of XTC

MDMA of XTC

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA en XTC zijn hetzelfde dus dat maakt geen zak uit. Wat wel handig is om te weten is dat de uitslagen altijd in basevorm worden gegeven. Dit betekent dat een pil van 100mg, gelijk staat aan (100/0,84) 119mg MDMA kristallen. Ik neem aan dat je daarmee zelf wel verder kunt rekenen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC en mdma zijn precies hetzelfde. De werking is ook precies hetzelfde.
Mdma is de werkzame stof in de xtc pil. Xtc IS mdma in een pil gedrukt. Het maakt dus niets uit of je de xtc pil neemt of mdma neemt. Er zijn soms mensen die beweren dat het anders werkt maar dat is een placebo effect.
Het beste houd je 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht aan als dosering. Dat is dan voor de hele dag/feest.
C
ColaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ik heb aanstaande vrijdag de optie of meer, de zekerheid om om XTC tot mij te nemen,
Nu is het zo dat ik die dag ook 1 gram 84% MDMA kristallen tot mijn beschikking heb..

Ik heb best wel zin om 'hard te gaan' (na jare(n) geen XTC)

Ik kan best wel wat hebben want ik ben 2 meter lang en weeg zo'n 140 kilo,
- De pillen zijn Groene Michibichi's en zijn getest op zo'n 160/180mg MDMA

-Is het dan 'gewoon lekkerder' om; 300mg MDMA kristallen tot mij te nemen..
of om dan 1,5 pil te nemen; is dan zo'n 263mg als ik ander half pil zou nemen

wat raden jullie aan?

Ga ik lekkerder op kristallen of ga ik (meer) harder op 1,5 XTC pil..

(Vallen de 84% kristallen anders dan de hierboven beschreven dosering tot me in pil-vorm)?

Gr, Morice.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je die reactie eigenlijk standaard onder je ctrl+v zitten @De Dunne ?:grinning:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
stomme eend zei:
Heb je die reactie eigenlijk standaard onder je ctrl+v zitten @De Dunne ?:grinning:
Klik om te vergroten...
Why? Tis gewoon info hoor. Moet ik wat nieuws verzinnen dan dat niet waar is?
U
UnFyKilianZLid
01-01-2024, 00:00
#6
bij pillen heb ik meer een feest gevoel en bij het gebruik van kristallen (misschien gewoon een placebo effect zoals De Dunne zei) heb ik alles zoals bij pillen maar dan meer de drang om in een zetel te zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."