#1
Op zich zit ik 'met' medicatie op hetzelfde niveau als een normaal mens,
Maar als ik 'geen medicatie zou nemen' ik wel 'meer' dopamine zou aanmaken
Dus valt de mindere werking daarmee denk ik wel mee dan,
Maar als ik 'geen medicatie zou nemen' ik wel 'meer' dopamine zou aanmaken
Dus valt de mindere werking daarmee denk ik wel mee dan,