Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik gebruik zo af en toe wat speed als ik naar een feestje toe ga. Ik weet niet hoeveel gram ik op een avond gebruik want doe het in een capsule of vloeitje. Ik ben een meisje, weeg 59 kilo en ik heb aan een klein beetje al genoeg en pak dan om de 2 á 3 uur nog wat bij. Vorige keer dat ik speed slikte kreeg ik tijdens de uitwerking een raar gevoel in mijn handen en armen. Mijn handen gingen heel extreem tintelen, zoals je voet slaapt alleen ik had dit extreem in mijn handen en straalde uit naar mijn armen. Ook als ik druk zette op mijn armen dan leek het net alsof ik mijn elleboog stootte bij dat "schokbotje". Ook had ik deze tintelingen soms op mijn gezicht. Het zijn niet de lekkere tintelingen die je krijgt van speed maar veel extremer en heel onaangenaam. Ik had het ijskoud en handen werden beetje paars en lippen ook. Gisteravond(om ongeveer 23:30) heb ik weer wat gebruikt maar dit keer heel weinig want wou alleen lekker wakker blijven. Heb klein beetje in een vloeitje gedaan en daarna expres niks meer bij gepakt op die avond. Ik heb me verbaasd over de werking, want het leek net alsof ik veel had genomen: Stijve kaken, droge mond, hartkloppingen soms...naja stond gewoon lekker strak van dat kleine beetje. Rond 05:00 begon het "uit te werken" en kreeg het weer ijskoud en weer kreeg ik die tintelingen. Dit keer alleen als ik mijn polsen bewoog en deed gewoon zeer die soort schokken/tintelingen door mijn vingers heen. Weer blauwe handen, ook blauw/paarse bovenbenen(misschien van de kou??). Ik heb al op internet gezocht maar kan geen antwoord vinden op mijn vragen. Hoe kan dit? Heeft iemand anders hier ook last van? De eerste paar keer dat ik het deed had ik hier geen last van en het is dezelfde speed. Is het gevaarlijk? Alvast bedankt! Groetjes, Clubbin"
"Nee ik heb de speed niet laten testen. Ik denk dat ik nog minder als een halve gram zit. De ene keer natuurlijk wat meer als de andere keer. Verder heb ik helemaal geen gezondheidsproblemen en meestal begint het na een uur of 4 en vorige keer hielden ze half uur aan(alleen als ik mijn polsen bewoog). Die keer daarvoor wel langer maar had toen ook meer genomen. Dan kwam het steeds en ging het het weer even weg. Dit wel 3 uur lang ofzo, pff werd er gek van."
"Volgende keer laat ik het zeker testen, bedankt voor de tip!! Trouwens een vriendin van mij had ook genomen en nergens last van. Het lijkt wel alsof mijn bloed niet goed doorstroomt ofzo."
"Langs de huisarts geweest en ben in orde!! Wel het medicijn Pantoprazol gekregen voor mijn vreselijke misselijkheid aanvallen. Kan ik deze medicijnen ook gewoon gebruiken als ik misselijk wordt tijdens gebruik??"
"Hoe kan je het nou niet door hebben gehad dat je speed ipv. cocaine hebt gesnoven?? Dat moet je toch echt wel door hebben hoor.. Maar zoals diegene hierboven mij ook al zei, morgen zal je wel weer de oude voelen. De dag erna is het ergst! Met slaap en eten ben je zo weer de oude."
"Wat voor pijn heb je in je onderrug?? Kramp, spierpijn??"
"Tufnut zei: Ik heb eigenlijk altijd zoiets van...beter drugs in je pis dan pis in je drugs...,toch? Klik om te vergroten... Hahahaha +1"
"mrflame zei: Maak eigenlijk alleen blunders als ik dronken ben. Ik heb me op vakantie in Spanje met vrienden nogal misdragen. Ik scheen heel goed te kunnen paaldansen, dit heb ik ook een uur lang gedaan, terwijl de bewaking constant maar zei: 'get off it, it's only for girls.' waarop ik met mijn dronken kop telkens weer zei: 'but I am a girl!' Uiteindelijk de club uitgezet. En eenmaal buiten ging ik met een groep Duitsers mee die ik aanzag voor mijn vriendengroep. Ik kan namelijk redelijk goed Duits en had dus niet eens door dat ik Duits praatte. Het volgende moment (wat ik me kan herinneren) was ik opeens op mijn kamer. Toen ben ik op zoek gegaan naar mijn kamergenootje, die dus onder de douche in slaap was gevallen. Dus ik hem wakker gemaakt, met de vraag wat the fuck ik gedaan had. Maar hij wist niet eens meer DAT we uit waren gegaan. Vanaf dit moment ging ik alles filmen met mijn mobiel (vandaar dat ik het weet). Mijn kamergenoot en ik vonden het wel leuk om geintjes uit te halen, dus ik ging naakt op de gang op deuren kloppen. Maar toen ik weer bij mijn kamer aan kwam had de bastaard de deur dicht gedaan. Dus moest ik naar de receptie gaan om de extra sleutel te halen... Ben uiteindelijk met mijn pet (die ik op had) voor mijn kleine japie naar de receptie gegaan. Heb hun gezichten nog op film, hilarisch! Klik om te vergroten... Hahahahaha wat een verhalen!!! Vooral die paaldansact zie ik al voor me"
"Paperplane. zei: Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten. Ik een uur voordat hij komt er alvast de helft eten(+/- 3g wiet). Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace, Ik: Yo waarom had je gebeld? Hij: Doe nou maar niet alsof, met wie heb je gechillt? Ik: Waar heb je het over? *Ondertussen hard aan het nadenken* Hij: Ik zou gister komen chillen cakjes eten! Ik: Oohhh fuck... Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc. Klik om te vergroten... Haha pffff spacecake is troep!! Heb je alleen maar geslapen..saai!"
"Ik ben de enige hier die belachelijk schattig is hoor Maar ff zonder grappen..trek gewoon je stoute schoenen aan en vraag een keer als je iets besteld: "Hoe heet je eigenlijk" Thats it...!! Gewoon DOEN Rook desnoods eerst ff een jointje haha misschien ben je dan wat minder zenuwachtig."