Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een vraagje

Gewoon een vraagje

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NoNameYouknowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou heb ik voor de 2de maal speed gebruikt en bij de 1ste keer had ik al klein beetje last van pijn in de ondderrug net boven je kont zegmaar, bij de 2de maal had ik het al sneller en harder (maar 2de keer heb ik ook dubbele van de dosis speed gehad) Nu vraag ik me af waarvan die pijn komt? mijn kater nu is wel veel minder erg dan de 1ste maal de 1ste maal kon ik me bed niet uit van de spierpijn, kon ik niet eten, en was ik te lui voor alles. de 2de maal was de spierpijn achterna veel minder erg en kon ik het wel uitvoeren maar was de pijn verdraagzaam.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je normaal gesproken ook last van een zwakke onderrug, of alleen na speedgebruik? Of misschien beweeg je erg veel met speed op?
N
NoNameYouknowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Svali zei:
Heb je normaal gesproken ook last van een zwakke onderrug, of alleen na speedgebruik? Of misschien beweeg je erg veel met speed op?
Klik om te vergroten...

Ja heb wel redelijk zwakke onderrug, heb al vaker last gehad van me ondderug maar niet zo heel erg vaak.. Maar altijd tijdens het gebruik heb ik er meer last van dan anders.. is dat normaal dan? Kun je dan ook iets doen zodat je die pijn niet voelt?:)
C
ClubbinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat voor pijn heb je in je onderrug?? Kramp, spierpijn??
N
NoNameYouknowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Clubbin zei:
Wat voor pijn heb je in je onderrug?? Kramp, spierpijn??
Klik om te vergroten...
Ondertusse is het al over.. Ik heb het steeds enkele ure na mijn inname 3 uurtjes later ofzo.. Heb gewoon pijn weetniet of het kramp of spierpijn is het is eerder drukkendende pijn het lijkt wel mer op spierpijn dan krampen.. Heb ook steeds kurkdroge mond als je iets drinkt nog geen 10 seconden later staat je mond weer evendroog.. En denk steeds dat het mijn nieren zijn ofzo die zullen crashen (geen iddee waar ze liggen maar ik maak mezelf dan dingen wijs.) Moet ook veel meer plassen dan normaal met inname..
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Droge mond en meer moeten plassen zijn normale verschijnselen. lage rugpijn vind ik ook niet zo gek aangezien veel spieren door de speed aangespannen worden. De volgende keer vooraf vast wat rekken en strekken kan helpen. Misschien wil dat tijdens gebruik ook nog wel baat geven. maak je er iig niet te druk over. hoe meer jij ermee bezig bent hoe meer je de spanning in je rug op zal bouwen.. Ga lekker een eind wandelen ofzo.
N
NoNameYouknowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tufnut zei:
Droge mond en meer moeten plassen zijn normale verschijnselen. lage rugpijn vind ik ook niet zo gek aangezien veel spieren door de speed aangespannen worden. De volgende keer vooraf vast wat rekken en strekken kan helpen. Misschien wil dat tijdens gebruik ook nog wel baat geven. maak je er iig niet te druk over. hoe meer jij ermee bezig bent hoe meer je de spanning in je rug op zal bouwen.. Ga lekker een eind wandelen ofzo.
Klik om te vergroten...
Hmm oke bedankt, volgende keer zal ik dat zkr proberen! :grin: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."