Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vroeg me nou eens af speed waarin wordt dat onmgezet in welke stof als 1e in je lichaam/hersenen ? Is dat directe dopamine, of eerst een aantal precursors zoals tyrosine ?"
"Het maakt he niet maar laat het alleen los. Wat nou als je ADD hebt en je maakt 50% minder aan als een normale persoon en je neemt 0.3 gr in merk je dan wat ? of vrij weinig ?"
"Goed nu voort eerst gebrobeerd en moet zeggen voelde me wel lekker erbij. Maar zit met een aantal kleine vraagjes: Als ik 0.1 gr inneem en dan 1 uur verder hoeveel zit er dan nog in mijn lichaam/hersenen en hoeveel na 2 uur (wat is dus de afbouw snelheid, hoeveelheid in je lichaam ?) en Is het normaal als je dus bij de 1e x 0.1 gr neemt en dan na ander half uur nog een x 0.1 gr neemt dat je het dan koud krijgt ? En dan na ander half uur weer 0.1 gr. En dan nog wat kouder... zweet me wel kapot door de hitte buiten n binnen maar toch krijg ik tintellingen over mijn hele lichaam waarvan ik het dus koud krijg denk ik, geen kippenvel."
"Ik heb nu in 3 stappen iedere x 1.5 uur ertussen niets gedaan hele dag stil gezeten achter de pc beetje. dus 3x 0.1mg met pauzes van 1.5 uur. 1e dosis was wennen i was overwelmd door gedachtens enz. Later werd het helder allemaal. bij dosis 2 voelde ik me helemaal top. Nix mis mee. Maar bij dosis 3: begon ik helemaal af te takelen, heb me nog nooit zo beroerd geveold. ds ik denk ik ga wat eten en drinken mischien helpt dat maar ik moet het nu nog doen.. Geen zin, krijg niets door me keel, moet alleen maar kotse (neigingen) Is dit normaal ? het is mijn 1e x voor als je het nog niet wist. Ik heb waarscheinlijk ADD tegenovergestelde van ADHD en ik dacht al ik speed zou nemen dat ik weer helder kon denken en concetrartere meer energie had dat had ik pas bij 0.2 gr. En bij 3 ging het fout, hoe komt dit ? Alle 3 de dosise zijn intotaal in 5 uur gemaakt de laatste (3e) dosis was om 15:15 (kwart over 3) En rond die tijd werd het wat anders klein beetje, toen 5 uur begon ik dubbel te kijken ofzo, bij 6 uur voelde ik me zo klote en 7 uur nog meer 8 uur was ook klote, en nu 21:52 (10 uur bijna. Is het 7 uur geleden dat ik mijn laatste 0.1 gr inhad genomen. Is dit nu normaal, of ligt het aan mij?"
"Ik heb vorige week vrijdag speed genomen en dit 2 dagen in de koelkast bewaard. Nu na 6 dagen ruikt het hele huis daar nog naar, iedere keer dat ik het ruik ga ik over mijn nek. Me ouders zijn op vakantie en ik wil van die stank af, hoe doe ik dit ? Ik spray met oust, dat zou helpen tegen slechte geuren, dus niet maskeren maar verwijderen staat er :P In me auto werkte het toen maar hiermee"
"Neej echt sirous, dit is echt Hoe kom ik hier in godsnaam van af ?"
"Ik had 1 gr in de koelkast liggen voor 3 dagen lang en dat is nu 3 dagen geleden dat ik het niet meer heb. Waar kan dit aan liggen ? Kijk ik probeerde voor de 1e x speed, maar ik vind het maar niets dus ik wil van die lucht af. Maar niets helpt. Ik begon het pas te ruiken na 1 dag nadat ik mijn "super kater" heb gehad door die schit. Ligt het aan mijn reuk ? Ik ruik het boven op mijn kamer een beetje overloop bijna niet en in de keuken wat eeeeeeeeen stank. er ligt niets te rotten in de ijskast of in de prullenbak want die is net geleegd. Ik ruik het vooral boven het aarecht en vooral in de gootstoon dat is niet normaaal daarboven. Er viel een heeeel klein beetje op het aarecht en dat maakte ik schoon met een doekje in de gootsteen maar ik heb een half uur warm water en luchtes erdoorheen staan te spoelen en dat werkte ook niet."
"Het rare is. ik heb speed gedronken niet gesnoven :P En ik deed vanmorgen mijn slaapkamer open en ging op de gang staan en pfffffff nu rook ik het daar ook al het gaat verdomme gewoon omhoog. ramen open gooie werkt ook niet."
"MAar ik ga echt over mijn nek als ik het ruik. Ik ruik het nie op de zolder kamer omdat daar de deur al 1 week niet is geopend iedereen is op vakantie. ik ga daar half uur liggen en ik ruik niets."
"Sirous ik heb vanmorge hele wasbak schoon gemaakt liters water erdoorheen gespoeld ruikt het nog neus met water grondig gecleand, en ik ruik het nog komt zo een vriend die laat ik ff ruiken maar das toch gaar. Als ik namelijk zon putje in dat gatje doe van de wasbak dan ruik je het niet meer haal ik dat ding eruit ruik je het aan de onderkant Dik ranzig man Toen ik speed nam ben ik zeg maar 3 dagen thuis gebleven gewoon beetje thuis tv gekeken en computeren, voelde me zo beroerd. kan het niet zo zijn dat speed uitgeademd wordt en weer ingeadmend en dan weer ne weer over en over. En dat van die vis doen ze dat echt of loop je me nu te stange"