Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rustig aan met de suiker in het beslag he?!"
"Als je blowt, zorg dan dat je 1 of 2 jointjes hebt voorgedraaid. Mocht je dat een 1/2 dosis nemen (15gr neem ik aan), dan kan je het effect ff een boost geven door een hijs te nemen. Dit natuurlijk alleen als je erg behoefte aan hebt! Echt heel vet, binnen 2 seconden na inhaleren stijg je op, muziek heeft ook een goede invloed."
"thor zei: alles is lekker met satesaus Klik om te vergroten... LOL en psylobine 'verdampt' boven de 50 graden, als ik me niet vergis"
"Ik lees al tijdje mee, maar vond deze post belangrijk genoeg om toch een account voor aan te maken. Wat gebeurd is is gebeurd, je bent er zelf nu vast wel overuit wat paddo's met je doen; het naar boven halen van de dieptse gevoelens. Ondanks dat je met een paddo trip erg makkelijk 'bad' kan gaan, heeft elke paddo trip een wijze les. Sterker nog! een Bad trip is vaak 10x zo leerzaam! Mocht je wat rust krijgen ivm je psychose, probeer dan toch eens goed terug te denken aan wat en nu werkelijk is gebeurd. Vaak hebben dingen een veel diepere betekenis en kan dit zelfs een jumpstart geven voor je genezings process. Geloof het of niet, je zat al goed met jezelf in de knop voordat je de paddo's nam. Zelfde geld voor die psychose.. Nu heb je tenminste nog de kans om je problemen direct aan te pakken en op te lossen zonder jaren door te sukkelen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, zeggen ze dan."