Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBinnenkort voor 't eerst mexicaanse paddo's proberen

Binnenkort voor 't eerst mexicaanse paddo's proberen

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 3x XTC te hebben genomen wil ik nu wel eens weten hoe een paddo trip is. Waarschijnlijk ga ik vrijdag samen met iemand die al paar keer vaker heeft genomen mexicaanse proberen. Hij neemt wat sterkere (golden of hawai weet niet zeker).

Anyway,
Zullen nog wel paar vrienden komen die willen proberen en ik wil ook zeker een of meerdere tripsitters regelen.

Ik ben mentaal best sterk en erg nuchter van mezelf.
XTC heeft een wereld voor me geopend hoe makkelijk je manier van denken en voelen veranderd kan worden d.m.v een drug. Dus ik wil rustig beginnen met paddo's.

Ik zit goed in m'n vel, heb er zin in, ben wel voorzichtig en neem dextro mee voor de zekerheid als ik het sneller wil laten stoppen (wat ik niet verwacht). Heeft iemand verder nog goeie tips voor 1e keer mexicaanse?

Ik denk dat ik het beste 1/2 of 2/3 portie kan nemen als 1e keer want ik heb nog nooit echt flinke hallucinaties gehad ofzo en ik weet niet precies hoe ik er dus op reageer, hoewel ik denk dat dat wel goed moet komen.

Is 1/2 of 2/3 al heftig? Wat kan ik ongeveer verwachten? Wil nog wel een beetje logisch kunnen denken enzo en niet het idee hebben dat ik door m'n stoel val ofzo zoals ik in sommige tripreports lees :P

Ben trouwens 21, 70 kilo, 1,90 meter ongeveer.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een halve portie zal met jouw lengte en gewicht niet heftig zijn. Je omvang is denk ik een beetje vergelijkbaar met mijn vriend en van 2/3 portie heeft hij een gemiddeld sterke trip; gewoon een paar visuals, en wel trippende gedachtes.
Ik zelf (48 kg) trip van 2/3 portie wél vrij hard, maar ik denk dat als je met 2/3 begint dat je een rustige prettige intro hebt. Je kan ook met een halve portie beginnen en na 2 uurtjes de rest eventueel bijnemen, als je weet hoe het is. Dan is de piek niet zo sterk maar merk een wel een vol effect.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Wenig aan toe te voegen. Je zou ook een half portie van een sterkere soort kunnen proberen.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou je hebt je al aardig ingelezen moet ik zeggen :wink: dus dat zit al goed.

best sterk en erg nuchter van mezelf.
Klik om te vergroten...
Dat denk ik ook van mezelf maar ik stond nog wel voor een paar verrassingen. Paddo's zijn lastig te controleren dus het is heel verstandig dat je rustig begint.

Is 1/2 of 2/3 al heftig? Wat kan ik ongeveer verwachten? Wil nog wel een beetje logisch kunnen denken enzo en niet het idee hebben dat ik door m'n stoel val ofzo zoals ik in sommige tripreports lees
Klik om te vergroten...

Het hangt er van af hoe gevoelig je bent voor de psilo. Ik krijg zelf een milde visuele trip van een halve portie. (70 kg, 180m.) Sommige mensen zitten dan al vet te 'spacen' terwijl anderen heel weinig merken. Mijn eerste portie was overigens 2/3 de mooiste ervaring tot nu toe :wink:

Je hebt bij een milde trip weinig 'rare' gedachtenkronkels en de wereld is gewoon onbeschrijflijk 'interessant'. Je bent geestelijk helder, soms kan je in een enorm filosofische bui belanden of allemaal 'gave' dingen doen met je gedachten. Goede manier om te starten :)

Bij een hogere dosis wordt het steeds lastiger controleerbaar, de wereld in jouw hoofd wordt een chaos. het wordt lastig om logisch na te denken. Alles smelt samen tot een grote natte trippende klont :rolleyes:

Ik zou gewoon adviseren om te beginnen met een halve portie en te kijken wat er gebeurt.. Na een uurtje begint het, de piek zit bij mij op ong. 2 a 2,5 uur na inname. Als je verder wilt kan je altijd nog bijnemen. Wel tijdens de trip doen, als de trip al minder wordt dan word je alleen misselijk (of dat is mijn ervaring tenminste).

Gewoon zorgen voor een sitter en thee zetten (geen kokend water!) of zo eten. Je kan trippen in je kamer of een wandeling maken als je daar zin in hebt. Vooral natuur reageert heel heftig op je als je tript, dus ik zou zeker een bos opzoeken :P

Voor de rest zou ik zeggen: Have a nice trip! And let us know...
:wave:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt, ik zal beginnen met een halve dan.
Wil de 1e keer zeker geen controle verliezen en gewoon zien wat het ongeveer is. Als het erg bevalt kan ik later natuurlijk voor iets sterkers of volle portie gaan. Ik zal een reportje typen als het het doorgaat :)
C
ChebLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je blowt, zorg dan dat je 1 of 2 jointjes hebt voorgedraaid.
Mocht je dat een 1/2 dosis nemen (15gr neem ik aan), dan kan je het effect ff een boost geven door een hijs te nemen. Dit natuurlijk alleen als je erg behoefte aan hebt!
Echt heel vet, binnen 2 seconden na inhaleren stijg je op, muziek heeft ook een goede invloed. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."