#1
Na 3x XTC te hebben genomen wil ik nu wel eens weten hoe een paddo trip is. Waarschijnlijk ga ik vrijdag samen met iemand die al paar keer vaker heeft genomen mexicaanse proberen. Hij neemt wat sterkere (golden of hawai weet niet zeker).
Anyway,
Zullen nog wel paar vrienden komen die willen proberen en ik wil ook zeker een of meerdere tripsitters regelen.
Ik ben mentaal best sterk en erg nuchter van mezelf.
XTC heeft een wereld voor me geopend hoe makkelijk je manier van denken en voelen veranderd kan worden d.m.v een drug. Dus ik wil rustig beginnen met paddo's.
Ik zit goed in m'n vel, heb er zin in, ben wel voorzichtig en neem dextro mee voor de zekerheid als ik het sneller wil laten stoppen (wat ik niet verwacht). Heeft iemand verder nog goeie tips voor 1e keer mexicaanse?
Ik denk dat ik het beste 1/2 of 2/3 portie kan nemen als 1e keer want ik heb nog nooit echt flinke hallucinaties gehad ofzo en ik weet niet precies hoe ik er dus op reageer, hoewel ik denk dat dat wel goed moet komen.
Is 1/2 of 2/3 al heftig? Wat kan ik ongeveer verwachten? Wil nog wel een beetje logisch kunnen denken enzo en niet het idee hebben dat ik door m'n stoel val ofzo zoals ik in sommige tripreports lees :P
Ben trouwens 21, 70 kilo, 1,90 meter ongeveer.
Anyway,
Zullen nog wel paar vrienden komen die willen proberen en ik wil ook zeker een of meerdere tripsitters regelen.
Ik ben mentaal best sterk en erg nuchter van mezelf.
XTC heeft een wereld voor me geopend hoe makkelijk je manier van denken en voelen veranderd kan worden d.m.v een drug. Dus ik wil rustig beginnen met paddo's.
Ik zit goed in m'n vel, heb er zin in, ben wel voorzichtig en neem dextro mee voor de zekerheid als ik het sneller wil laten stoppen (wat ik niet verwacht). Heeft iemand verder nog goeie tips voor 1e keer mexicaanse?
Ik denk dat ik het beste 1/2 of 2/3 portie kan nemen als 1e keer want ik heb nog nooit echt flinke hallucinaties gehad ofzo en ik weet niet precies hoe ik er dus op reageer, hoewel ik denk dat dat wel goed moet komen.
Is 1/2 of 2/3 al heftig? Wat kan ik ongeveer verwachten? Wil nog wel een beetje logisch kunnen denken enzo en niet het idee hebben dat ik door m'n stoel val ofzo zoals ik in sommige tripreports lees :P
Ben trouwens 21, 70 kilo, 1,90 meter ongeveer.

