Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat heb ik dus ook .. naja zaterdag was er nergens meer wat pep te vinden , en tja nuchter da is ook mr niks .. .. dus gingen we sosse was mijn eerste keer, en ze zeiden nog ;; ' dit is iets heel anders dan pep, niet zo vies, zacht en fijn' nou lijn binnengedaan en kzeg zo idd,, das ideaal en net op dat moment egt de meeste gore doorhaal diek ooit heb gehad .. en echt ook braken enz, mr kwilde het binnenhoude mrgoed,, twas alles behalve chill .. ^^ xx"
"een vriend van mij zegt dat reddbull ideaal is .. dat het langer standhoudt heb zelf nog mr 1x coke gedaan, en vond het wel meevallen mr niet De drugs!"
"koudzweet ;; Doe je nix aan .."