Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PsyTekz zei: Speed heeft een maximale zuiverheid van 73% just saying. Alles erboven is dealerpraat. Klik om te vergroten... Klopt idd je hebt helemaal gelijk sorry typte 80 moest 70 zijn. Om exact te zijn de keren dat we hebben laten testen zat het tussen de 60 en 70 procent vaak."
"Neo-Shulginist zei: Ik heb het zelf wel eens geprobeerd. Destijds werd nog wel eens online geclaimd dat het dezelfde dopamine-activiteit zou hebben als methamfetamine. Nou, ik kan je vertellen dat je die verwachting in ieder geval niet moet hebben. Ik denk dat je ook teleurgesteld raakt als je een speed-vervanger verwacht. 3-FA is heel mild en haast onmerkbaar stimulerend. Dus het lijkt best wel wat op 4-FA. Qua risico's kun je verwachten dat die soortgelijk zijn als bij 4-FA of speed: kans op hart- en vaatproblemen zoals een hersenbloeding, ernstige migraine, oververhitting. Zeker met dit soort nieuwe stoffen is het belangrijk om heel voorzichtig te zijn. Dus een lage dosis nemen, niet herdoseren en ook niet combineren met andere drugs. Klik om te vergroten... Je pakt verstandig. Heel goed van je inzake je gezondheid maar begin dan niet dat je niet de dopamine rush krijgt van meth of goede speed. Ik kan uit ervaring vertellen dat je dit wel degelijk krijgt. Pak is een halve gram gedoseerd in pellets. Verdeeld over enkele uren dus 2 of 3 van 50 mg tegelijk. Alleen als je dat zelf wil natuurlijk. En vertel dan je ervaringen. Weet zeker dat je er dan stuk anders over praat. Maar wat jij doet is nu de richtlijnen volgen die op die voorlichtingssites staan. Ja dan snap ik dat het heel mild voelt en je teleurgesteld raakt… Die richtlijnen zijn extreem voorzichtig ingesteld omdat het ook rc’s zijn dus kan je de instanties niet kwalijk nemen. Maar als je een bommetje speed pakt pak je toch ook geen 50 mg?? Gewoon paar 100 mg erin knallen verdeeld over de avond en je gaat ECHTTT als een speer. En dan praat je nog altijd maar over nog geen halve gram in speed… De chemische structuur is nagenoeg hetzelfde dus vindt het niet zo gek dat je dan ook ongeveer hetzelfde moet pakken om hetzelfde te kunnen voelen. Nogmaals goed dat je voorzichtigheid in acht neemt (alleen maar respect voor) maar je kunt zo geen goede ervaring delen en schrijven in deze dat is wel duidelijk."
"De Apotheker zei: Ik heb zowel meth-amfetamine als 3-fa een aantal keer gebruikt (toevallig rond dezelfde periode) 3-fa is soms bijna niet te onderscheiden van de euforie die meth geeft en hierdoor lijken ze bijna identiek. Het grootste verschil is de aanzienlijke adrenaline grotere boost die meth wel geeft. Er is een onderzoek geweest naar 3-fa waarbij ze hebben getest op muizen. Uit dit onderzoek bleek 3-fa meer dopamine af te geven als meth-amfetamine, dit hoeft uiteraard niet zeker bij mensen te zijn maar geeft wel een indicatie. Grappig dat je het zegt want op 3-fa kon ik goed eten of zelfs echte honger hebben, dit had ik met meth-amfetamine de eerste 2 uur ook na inname. Klik om te vergroten... Jij snapt als geen ander hoe drugs binnen komt. Elke keer als ik je posts lees denk ik die gast kan echt perfect omschrijven hoe een bepaalde drugs werkt. Chapeau man, keep up the good (advising) work! 👌"
"Flualhamdulillam zei: Feit is: je weet geen mallemoer van de risico’s die je loopt met 3-FA. En om dan te verwachten (alhoewel: jij eist het haast…) dat iedereen gewoon een veelvoud van de maximale dosering op PsychonautWiki tot zich neemt om een beetje lekker high te fijn? Ik snap niet waarom je zo op je pik getrapt hebt… Als je je aan de aanbevolen dosering houdt mag je je ervaring niet delen? Jij bent degene die aannames doet die niet alleen klakkeloos zijn, maar ook het risico op nadelige effecten en (permanente) schade verhogen. Moreel gezien niets mis mee, you do you… Deel ook vooral jouw ervaring, daar leren mensen wat van. Maar iemand anders zijn ervaring af doen als flauwekul omdat hij mogelijk niet even hoog heeft gedoseerd als jij? That’s stupid… Klik om te vergroten... Ben helemaal niet op mijn pik getrapt. Hoe kom je daarbij? Sorry als dat zo over gekomen is. Ik zeg toch meerdere keren toe dat ik daar alleen maar respect voor heb dat hij zich aan de voorschriften wil houden. Alleen dat het gelul is zo een goede stelling te kunnen nemen in bijv “lijkt niet eens op speed”. Zo werkt het toch met alles. Als je niet in de rush komt omdat je bijv hogere tolerantie hebt kun je echt alle drugs wel als “slap en mild” afstempelen toch. Ervaring is dus gebaseerd op niks. Feit is gewoon dat als je zo weinig pakt dat je praktisch niks voelt je ook geen realistische ervaring op kan sommen. Verder no hard feelings. En hij moet absoluut niet meer gebruiken als hij dat niet wil. Denk alleen dat hij er heel anders over zou praten als hij wel in de “flow” zou komen zeg maar. Daarnaast is 3fa is alles speed qua chemische structuur op 1 molecuul na. Dus denk dat je wel degelijk een beetje daarna kunt kijken qua hoeveelheid pakken om een goed beeld van de rc te kunnen krijgen. Maar nee ben idd geen dokter. Feit is dat voorlichtingsinstanties heeeel voorzichtig zijn met de doseringen. Wat alleen maar goed is natuurlijk. fijne avond! Gr"
"amaterasu zei: 3-mmc werkt inderdaad langer dan coke. Coke geeft je die eerste rush maar zakt vrij snel weer in. 3-mmc geeft een mindere rush maar werkt wel een stuk langer door, vooral je regelmatig bij pakt. Dan krijg je toch wel een flinke rush....zeg vanaf 400 mg. De geilheid is bij mij meteen aanwezig en houdt lang aan. Heb laatst nog 24 uur lang gemasturbeerd...pik viel er bijna af. Alleen klaar komen blijft moeilijk....kan wel ff duren Klik om te vergroten... Coke rush is echt lekkerder ben ik nu achter. Gaat mentaal echt dieper als je het mij vraagt (ook qua geilheid). Maar is natuurlijk ook veel duurder moet veel sneller bijpakken en zodoende dus ook weer veel slechter voor je neus. Bij 3 mmc overigens ook prima rush als je zat bij blijft pakken hoor. En ben er nu ook achter dat 3mmc toch wel redelijk wat met je serotonine doet. Toch nog wel crash en dip gekregen helaas. Was ook te mooi om waar te zijn. Maar pakte jij dan 400 mg aan pillen kort achter elkaar?"
"Summer zei: Hi , Het klinkt alsof je de high zoekt van mdma/xtc , dat ga je alleen niet vinden met 3mmc . Ik gebruik zelf pellets van 180mg en slik er ook meerdere per avond alleen krijg je nooit die euforie als met xtc . In mijn ervaring ligt eraan wat voor avond je wilt als je je echt goed wil voelen kun je het beste met een grote dosis beginnen en daarna telkens wat bij pakken . Ik zelf vindt het soms heel fijn om lekker wijntjes te drinken en over een paar uur tijd met telkens een kwartje 2 pillen weg te slikken . Je voelt je dan net wat lekkerder en energieker zonder dat je wappie ervan wordt . Als je zoekt naar de high van xtc kun je beter met een hele pil (ligt eraan wat je tolerantie is ) (misschien heb je meer nodig )beginnen , alleen is de euforie van 3mmc niet te vergelijken met mdma of xtc . Ik vindt het wel een fijn goedje alleen je miet wel weten hoe je je wil voelen en hoeveel je dan gaat gebruiken . Ik heb zelf indd ook met pellets veel minder snel de neiging om bij te nemen als met poeder . Ik zou dus eerder voor jou aanraden om goed te beginnen en daarna telkens wat bijpakken , anders is de high denk ik te teleurstellend voor je . Ik zou 3mmc snuiven iedereen afraden het brandt enorm en de drang om bij te pakken is erg sterk , met pellets heb ik dat veel minder en kan ik nog wel tegen mezelf zeggen wanneer ik moet stoppen . Met snuiven heb ik geen rem , maar dit fucked echt je neus holte . Klik om te vergroten... Nee dat zoek ik juist niet. Zoek die geile onderdompelde dopamine rush waar je lekker in je eigen wereld gaat op bijv muziek sex porno. 😍 Dus niet de love feeling van pillen. Hoeveel pak jij max op een avond om de katers redelijk in toom te houden toch het lekkere gevoel van 3 mmc voor paar uur te krijgen, en je niet te verliezen in de hoeveelheid zodat je bijv niet kunt slapen?"
"Summer zei: Maar sinds ik het al heel lang niet gedaan heb en de keren dat ik het wel deed ik er altijd in doorsloeg kan ik je geen juiste indicatie geven 😅 Klik om te vergroten... Heel verstandig van je! Daar ben je niet de enige in dit spul is zeer verleidelijk in craving zoals je overal kunt lezen. Heb vrijdag ook weer 900 mg op in pellets. Kon ook weer geen maat houden. Was heerlijk en minder last van dan eerste keer toen ik 1500 mg op had. Had bewust minder besteld afgelopen week om mezelf in te dekken. Had 6 x 180 mg besteld en had de helft daarvan bij mijn ouders thuis verstopt. Ik denk dan kan ik 2 x een mooi avondje van maken nu en over 2 maandjes ofzo. Maar gevoel was zo lekker weer gewoon. 😍 Dat ik de andere helft toch nog bij mijn ouders opgehaald heb. 🙈 Voor mij is het dus erg verstandig om gewoon niet teveel te bestellen. Want wat ik bestel moet op 1 of andere manier op. Kan dat lekkere gevoel gewoon niet weerstaan dan. Lukt vaak pas als ik een benzo gepopt heb. Maar ja die wil ik natuurlijk ook niet als snoepjes gebruiken."
"Flualhamdulillam zei: 3-FA heeft dikke dopamine affiniteit, die overwogen? Is geen entactogeen alleen, het heeft minieme serotonine affiniteit namelijk. Klik om te vergroten... Ja 3fa is ook fantastisch spul. Lijkt heel veel op goede speed. Maar ook daar kon ik geen maat mee houden en dit sloeg nog veel erger door dan met 3mmc. 🙈 Wij hebben elkaar hier al over gesproken in privé conversatie van de week. Maar bedankt voor de tip! Ga dit zeker nog wel is bestellen maar dan wel normale hoeveelheden zodat ik mezelf niet in de vingers kan snijden met gevaarlijke dosissen. Want op dit spul voel je je alleen nog maar lekkerder en dan is het helemaal “meer meer meer”. Was 1ste keer compleet doorgeslagen met dit spul. Zal de hoeveelheden die ik op heb maar niet noemen maar gelukkig was ik nog een beetje wijs om de laatste 24 x 50 mg door te plee te spoelen. 4 nachten wakker op wat hazenslaapjes na na paar dagen. 😣 Bijna 2 weken last van gehad toen. Dat wil ik echt niet meer. Wat ik wel heel fijn vindt bij 3fa is dat het bijna niks met je serotonine van doen heeft idd. Wat voor mij enorm scheelt in kater tov van bijv 3mmc. Als je het natuurlijk een beetje bij “gangbare” hoeveelheden houdt natuurlijk. Want als je teveel pakt en dagen niet slaapt kom je jezelf altijd tegen. Is echt het allerbelangrijkste voor het herstel kan ik helaas uit ervaring vertellen: goed slapen en geen nachten doorhalen. Of je slaap dezelfde dag meteen inhalen sochtends/smiddags als je nacht doorgetrokken hebt. Ik blijf het zeggen. Slaap doet wonderen daar kan geen pil tegenop!!"
"Flualhamdulillam zei: Ah ja natuurlijk! We hadden het hier al over gehad inderdaad 😁 Toch, als je merkt dat je jezelf niet kunt beheersen, beter niet gebruiken óf kleine aantallen kopen zodat je niet kunt bingen. Eventueel een kluisje met een tijdslot? Klik om te vergroten... Eeeeuj das een goeie baasje! Kluisje met tijdslot. 👌 Ga sowieso niet te veel per keer meer bestellen nee. Maar wel dosissen van tussen de 150 en 200 om meteen goed te pieken. Dan nog max 1 tot 2 x bijnemen. Zodat ik hooguit een nacht oversla. En misschien dat ik er enkele uren naderhand gewoon een etizolam in gooi als ik een uur of 6 tot 8 in de rush heb gezeten. Speed en benzo is een heerlijke combi zonder echte risico’s (als je de benzo inname beperkt iig) lees ik her en der."
"Hardcore_frk zei: The 3-FA movement is rising! Klik om te vergroten... Hahaha ja machtig lekkere drugs dit man. Als je iig je grenzen een beetje kunt houden zodat de katers beperkt zijn tot een dag... Wij in Brabant hier noemen da “SPULLEKE”!!! 👌😉"