Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je zult niet het serotonine syndroom krijgen van de combinatie SSRI/SNRI met GHB. Goed gezien hoor."
"drmartin zei: Hallo, na 3 maanden 24/7 ghb ben ik nu wel klaar met afbouwen. Overdags kan ik wel zonder maar om in slaap te kunnen komen heb ik toch steeds wel wat ghb nodig. Zelfs met een zware oxazepam van 50mg lukt het niet zonder een paar ml ghb om in slaap te vallen. En ja dan word ik 5 a 6 uur later wakker om (1ml is dan genoeg) bij te nemen om weer verder te kunnen slapen. Hoe kan ik hier nu het beste vanaf komen en weer normaal op me zelf slapen? Klik om te vergroten... Ik weet hoe rot het is om niet of slecht te slapen. Toch zul je er aan moeten wennen dat je wat minder slaapt tijdens het afkicken. Om de dag, zoals Safire zei, lijkt me een goed idee voor de eerste week. Ga uit bed wanneer je echt niet kunt slapen. Anders wordt je bed, op ten duur, een plek die je in verband brengt met wakker liggen en piekeren. Uit bed gaan is ook veel prettiger dan naar het plafond zitten staren. Blijf op totdat je moe wordt. Zorg dat je voldoende in je maag hebt voordat je gaat slapen. Warme melk of iets anders misschien. Blowen helpt het best bij slapen als je al maanden blowt. Als blowen jou helpt lijkt (donkere) hash me beter dan wiet. Maar niet als je nerveus van blowen wordt en ligt te vliegen in bed. Wanneer een jointje begint uit te werken wordt ik pas écht moe. suces! Capo"