Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi,.. Ik heb een EZ growbox en in de handleiding staat dat je gaten in de plastic zak moet knippen ter grote van een eurostuk,.. is dit normaal? Alvast bedankt @ TS: veel succes met uw bakje"
"er hangt idd een soort van stiker op, moet ik daar iets mee doen? alvast bedankt"
"Ik vrees dat voor mij de oogst mislukt is, toen ik de box opende net na dat ik ze gekocht had zat er al aan de linker kant een groene schijn,.. nu is dus de ganse box groen, ik neem aan dat dit vuilbak word? zou ik de box nog kunnen ruilen in de winkel? of komt dit nog goed?"
"damn, zonde,..weer een ritje naar de nederburen Bedankt"
"Hoi voor mij was 5 zaadjes de juiste dosis,... 4 was net iets te weinig 4 Zaadjes 5 Zaadjes maar de perfecte dosis zal voor ieder anders zijn denk ik"
"Mooi verslag,..ik heb altijd al willen weten wat heroine nu juist met een persoon doet. Ik hoop dan ook dat je inderdaad alles in controle hebt, is dat niet zo...its your life right : Wees voorzichtig"
"psylosopher stoned zei: Ik heb nu 3x truffels gedaan. De eerste keer voelde ik totaal niks ligt het misschien aan de manier waarop ik ze inneem? moet ik ze rustig eten of juist snel? of doet 1 portie gewoon niet genoeg? ohja vinde jullie ze ook altijd ranzig smaken? peace out Klik om te vergroten... Niet dat ik een kenner ben, maar ik eet ze traag... bij mij hebben ze altijd al effect gehad (3 keer).. de smaak valt nog mee vind ik... het is één van de weinige plantaardige substanties waar ik geen braakneigingen van krijg,.. al de andere vind ik zo vies smaken, dat ik het amper binnen krijg... bij truffels heb ik dat niet leuk verslag"
"Sybliminal zei: Interessant report/topic! Ik heb zelf, nog niet zo lang geleden, wat kratom (extract) gebruikt. En ik herken wel het een en ander van wat je in je verslag had beschreven. Echt heerlijk spul, dat kratom. Ik ben ook erg benieuwd naar hero maar weet dat het voor nog lang geen tijd is om me daaraan te wagen, misschien wel nooit, maar zoals iemand hier al een paar pagina's terug had gezegd; zeg nooit nooit. Ik vind het jammer dat de eerste paar pagina's zo'n gebekvecht was. Zoveel mensen die het zo goed (lijken te) weten, vooroordelen en hoog oplopende emoties. Ondanks al dat gezeik en continue herhalingen van waarschuwingen vind ik 't tof dat je bent blijven doorgaan met posten. Het niveau was wel ver te zoeken als je 't mij vraagt. Maargoed, hou ons op de hoogte Klik om te vergroten... Ik ben toch blij dat die mensen hun ongezouten mening gaven, ongeacht wat de TS er van vind. elke puber die het woord drug ingeeft..zal dit forum tegen komen,..en een beetje realisme inzake heroine gebruik vind ik dan toch gepast... als de TS een super-karater heeft, dan is dat zeer goed voor hem,.. maar de meerderheid bezwijkt onder de verleiding van hero!... en dat moet zeker gezegd worden in een topic als deze (vind ik )"
"Gisteren tijdens een BBQ zag ik opeens deze mooie paddo's staan,... waarschijnlijk zullen het wel niet de juiste zijn, maar om zeker te zijn toch hier maar even navragen... enkele details die misschien van belang zijn: Ik heb thuis een paddo growbox staan,... thai 2 weken ervoor op die exacte plaats een truffel nachtje gehouden { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } is dit een psilocybe soortje?"
"Ok bedankt Idd er was mischien een optie dat ik sporen ofzo door het plukken mee naar buiten had genomen en dat zo er enkele verschenen..maar ik ken er niks van dus , dacht ik... laat ik zoveel mogelijk info geven zodat jullie mij direct gericht kunnen helpen... vaarvoor mij dank"