Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jeetje, wanneer ik het met m'n vrienden heb over drugsgebruik zijn ze vaak onder de indruk van mijn lijstje, maar vergeleken met jullie heb ik vrij weinig gebruikt haha. Hierbij een lijstje van alle middelen die ik gebruikt heb, gesorteerd van best to worst: Ketamine 2C-B Wiet MDMA Truffels 4-MMC 4-HO-MET LSD Alcohol 5-MeO-MiPT 3-MMC 3-MeO-PCE Speed 2-FA Ketamine is een dikke tien voor me, 2-FA een zesje, ga eigenlijk wel lekker op alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd."
"Hoi iedereen! Aanstaande zaterdag ben ik van plan om 6-APB te gebruiken in het bijzijn van vrienden die MDMA zullen doen. Ik heb veel gelezen over de stof via Erowid en Psychonaut, en heb denk ik een redelijk goed beeld van de effecten van deze substantie. Het doseren van deze drug blijkt echter best lastig te zijn heb ik vernomen, aangezien de puurheid per batch voor de succinate variant enorm lijkt te variëren. Ik heb een halve gram aan poeder en een tablet van 130mg (beide succinate) besteld. Aangezien ik al veel ervaring heb met serotogene stimulanten lijkt 150mg mij een redelijke dosis (69kg, 1,75). Echter lijkt het erop, als ik het goed begrijp, dat ik de dosering hiervan enigzins zal moeten bijstellen afhankelijk van de puurheid van de batches. Ik vroeg mij dus af wat jullie ervaringen zijn met succinate doseringen. Alle input omtrent dosering is welkom in ieder geval, en daarvoor bedank ik jullie alvast"
"Green Dude zei: Beste BvK, Goed dat je je vraag eerst hier stelt vooraleer te gaan innemen maar pas even je bericht aan want vendors mogen niet genoemd worden! Ikzelf heb via hen iedere keer tussen de 150 en 170 mg ingenomen en ben steeds zeer goed gegaan voor 7 a 8 uur. Weet wel niet meer welke vorm het was. Alvast veel plezier gewenst met het stofje! Mvg. GreenDude Klik om te vergroten... Ah excuus, heb het aangepast. Fijn om te horen dat deze dosering effectief voor je was! Dat biedt zekerheid, bedankt"
"Bedankt voor het advies iedereen! Zal morgen eerst eens beginnen met 140mg, gebaseerd op de trip reports die ik heb gelezen zal het sowieso niet teveel zijn, maar vast wel genoeg om een leuke avond te hebben. Mocht ik wat tekort komen heb ik nog wat ketamine, 2c-b en 4-ho-met liggen ter aanvulling (uiteraard nadat de 4-APB come-up helemaal voorbij is). Zal nog een update geven over hoe het is gegaan!"
"BvK zei: Bedankt voor het advies iedereen! Zal morgen eerst eens beginnen met 140mg, gebaseerd op de trip reports die ik heb gelezen zal het sowieso niet teveel zijn, maar vast wel genoeg om een leuke avond te hebben. Mocht ik wat tekort komen heb ik nog wat ketamine, 2c-b en 4-ho-met liggen ter aanvulling (uiteraard nadat de 4-APB come-up helemaal voorbij is). Zal nog een update geven over hoe het is gegaan! Klik om te vergroten... Voor degenen die benieuwd waren naar een follow-up: Had wat minder zin om te dansen dan met MDMA, maar heb erg goede gesprekken gehad over vervreemding onder kapitalisme en spanningstheorie die ik op MDMA niet zou kunnen hebben gehad. Ga de volgende keer wel wat meer nemen denk ik, het was vrij snel uitgewerkt, maar toen heb ik er gewoon wat 4-ho-met tegenaan gegooid en was alles weer geweldig. Kortom: net zo goed als alle MDMA sessies die ik ieder kwartaal heb, en vond dit een prima dosis 6-APB om mee te beginnen. Zal wellicht nog een trip reportje schrijven zodra ik de aantekeningen van de avond heb gevonden."
"Wollukker zei: Interessante combi. Wat was je 4-ho-met dosis? 20mg? Op het hoogtepunt erin gegooid, of in de come down? Klik om te vergroten... Vanaf het moment dat ik het iets minder voelde werken heb ik 15mg ervan genomen (ik ben redelijk gevoelig voor 4-ho-met). Dat was erg aangenaam, voelde beter dan 4-ho-met op zichzelf. Visuals en scherpte waren hetzelfde als altijd, maar ik voelde me wel empathischer en had meer zin in gesprekken."