Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Azgaza heeft die kennis van je nog een hallucinogeen gebruikt? Zo ja, hoe ging hij er op? Ik ben wel benieuwd. Kan je hem geen trip report laten schrijven?"
"Ik heb even voor je in het forum gezocht en ik kon het volgende vinden. viewtopic.php?f=19&t=31759&p=1066846&hilit=ibogaine#p1066846 Stel je bent van plan dit te gaan proberen zou je ons dan op de hoogte willen houden?"
"Als het vliesje onder aan de kop los komt is het tijd om te oogsten. Meteen even je porties van 15 gram afmeten. Je kan altijd meer nemen als je niet genoeg effect voelt."
"Hallo, Ik heb vorige week woensdag voor het eerst een box met psilocybe cubensis gekocht. Ik heb hem meteen die avond laten soaken. volgende dag leeg gegooid en in de zak gedaan. Het was echter afgelopen weekend best warm. Ik heb nu een thermostaat hangen maar toen niet. Ik weet dat het zeker 26 graden en warmer is geweest in mijn kamer, laat staan in de zak. Kan dat kwaad? Wat is de ideale temperatuur? hoor van de een dat het tussen de 18 en 22 graden is en anderen zeggen 22 - 25 graden. Hij stond denk ik ook op een iets te donkere plek. Nu ontstaat er wel witte schimmel aan een zijde van de bak, maar niet aan de andere zijde. De zijde waar de meeste schimmel ontstond stond naar het licht. Ik heb de zak nu iets kleiner gemaakt zodat het v/l gehalte omhoog gaat. De box heb ik ook op een plek gezet met meer licht. Hieronder een foto van de ontwikkeling tot nu toe. Ik zal regelmatig een update posten."
"Probeer eens ibogaine! Is heel veel informatie over te vinden op internet. Heb van meerdere mensen gelezen dat ze hiermee zijn afgekickt."
"Heb meerdere mensen slecht zien gaan op wiet, al was dat wel met orale inname. Dit is weer lastiger te doseren, gezien het langer duurt voordat het werkt. Mensen kunnen dan angstig, misselijk, paranoïde en duizelig van worden. Als dit gebeurd probeer dan te focussen op je ademhaling, haal diep in door je neus en lang uit door je mond. Een frisse neus halen of een stuk gaan fietsen kan ook helpen. Zorg wel dat er altijd iemand bij je blijft. Gezien ik uit je bericht kan opmaken dat je niet vaak blowd is het verstandig om weinig te nemen. Neem 2 a 3 teugen, dat is waarschijnlijk al genoeg. wacht minstens een kwartier, check hoe je daar op gaat en dan kan je altijd nog wat meer nemen. Paddo's zou ik als ik jou was niet doen. Zeker omdat je al zo heftig op wiet reageerde. Maar ik weet hoe het gaat, je vrienden willen het heel graag en je bent toch wel nieuwsgierig. Dus doe je het uiteindelijk toch wel. Zorg dan dat er in ieder geval iemand bij is die daar ervaring mee heeft. Neem een kleine dosis (1/3 portie)! Check hoe laat je het inneemt! Meeste mensen zijn namelijk ongeduldig en denken na 20 min dat het niet werkt, of dat ze te weinig hebben genomen. Vervolgens nemen ze meer en wordt het ze uiteindelijk allemaal te veel(zeker als je het voor het eerst doet). 20 minuten is namelijk gewoon te kort. Het begint pas na 45 min en na 75 tot 120 min(verschilt per persoon) zit je pas op je hoogte punt. Lees zoveel mogelijk trip reports dan heb je een beetje een idee wat je kan verwachten. Zijn er trouwens gevallen van psychoses of schizofrenie in je familie? Zo ja, blijf dan echt van de paddo's af!"
"Dat gevoel hebben dat je kwaaltjes extra goed voelt had ik met 2c-b. Kon er toen mee leven maar vond het niet echt fijn. Waarschijnlijk ook omdat ik al 10 maanden met een blessure rondloop. Voor de rest leuk trip report. Kan me wel inleven dat je op dat moment genoot van het nummer life is life."