Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw Pløp zei: @Bryex en @Brykrs hetzelfde account? Dat is niet toegestaan. Je mag weer inloggen op je vorige account. Verder eens met @Zeehond, je gaat dit niet in je eentje redden. Jij bent de enige die de stappen kan maken om jezelf een gelukkiger toekomst te geven en dat verdien je ook. Maar dat ga je alleen redden door ervoor te gaan af te kicken en alle hulp te accepteren. En ja, op de moeilijke momenten zul je ontzettend heimwee hebben naar huis. En dat zijn juist de momenten waarop je NIET naar huis zou moeten gaan/kunnen/mogen. Klik om te vergroten... Kan niet meer inloggen op dat account. Idk waarom"
"JackAss69 zei: Ik krijg vaak oranje,paars blauwe vlekken vanaf net boven mijn pols tot mn knokkels na sommige stims. Maar ook als ik het gewoon koud heb zonder middelen. Bekijk bijlage 49708 Klik om te vergroten... Joune zijn nog veel erger van die van mij. Damn."
"Brykrs zei: Joune zijn nog veel erger van die van mij. Damn. Klik om te vergroten... JackAss69 zei: Ja klopt haha, m'n ma noemt het geappelde huid ofzo. Maar kan daar niks over vinden. Klik om te vergroten... Heb jij het ook op je knieën?"
"Daar zou je echt mee naar de huisarts moeten gaan. Die weten dat. Die hebben daar jaren op gestudeerd. Is beetje gênant snap ik maar ja huisarts is de enigste optie."
"DennisD zei: Ja wil ik dus echt niet, is ook nog een keer een knappe vrouw ook Klik om te vergroten... Dan word dat lastig 🥹😂"
"Wat is dit?"
"Torchic zei: Zat jij niet in de kliniek? @Bryex Klik om te vergroten... Nee ben er alweer uit."
"Omdat ik helemaal in paniek ben geraakt daar. Ik heb me afgemeld en ben weg gegaan. Ga nu straks voor avondbehandelingen. 2x per week. Ik trok het niet slapen op een onbekende plek met onbekende mensen."
"Harry In De Warrie zei: Had je geen eigen kamer? Het is ook net zo spannend voor de andere mensen! Klik om te vergroten... Ja maar ik heb ontzettende heimwee naar mn eigen omgeving. Kan ik niks aan doen. Dus ik heb intake voor avondbehandelingen"
"3MMC, de grootste killer qua drug is NL. Wat word dat veel gebruikt."