Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb t onderschat om nuchter te blijven. Tis best zwaar aan het worden, ook erg vervelend dat ik zo ver weg woon van familie en hier in dit dorp is het zo leeg. M'n gedachten zijn echt heftig, weet even geen raad meer."
"Raver zei: Besef waarom je bent begonnen aan nuchter worden. Klik om te vergroten... Eerlijk gezegd heb ik als enige reden dat ik vrijdag te veel heb gedronken. De kern waar ik mee worstel en in vastzit word minder naar met gebruik wat het leefbaar maakt. Tegelijkertijd is het een onderdeel van de cirkel. Ik weet dat het begint met nuchter worden, echter begin ik wel bang te worden voor de gevolgen die ontstaan met nuchter worden. Ik wil niet openbaar alles blootleggen omdat het enorm negatief is, en misschien mensen mee trigger. Raver zei: een lotgenoten groep Klik om te vergroten... Ja, hier heb ik vaker over nagedacht en moet het echt eens proberen. Tot nu toe niet gelukt. Dit blijft zich herhalen"
"Schultenbrau 0.0 of hoe je dat ook schrijft, Had vanmiddag tijdens het klussen in de tuin van m'n oma diverse 0.0 biertjes gedronken. De eerste was de lekkerste, een Heineken 0.0, daarna een Amstel Radler 0.0 en dat is net zoals frisdrank."
"Mij ietsjes te zoet"
"Met sinaasappelschil, wederom te zoet voor mij. Deze brouwer maar overslaan voortaan."
"Warsteiner "alkoholfrei" zit 0.5< in, proefte meteen dat er alcohol in zat."
"Lekker"
"Atlas 14. Kanonnen wat een sterk pils. Eigenlijk is het een hop-wijn met koolzuur"
"Temazepam werkt niet zo lang. Dus verwacht ook geen lange nachtrust. Als je voor nachtrust langwerkende benzo's wilt dan is het de weg naar de afgrond. Je zegt nooit meer te willen nemen, maar tegelijkertijd vraag je om advies over RC benzo's. Wel apart. Ik raad aan lekker van die rotzooi af te blijven, ik zit er inmiddels al een tijdje aan vastgebonden voor andere klachten maar dat heeft ook geen zin meer. Ik waarschuw alleen even"
"Vimto Een van m'n favoriete frisdranken"