#1
Is voor mij moeilijk te zeggen want ik zat ook in een burn-out tijdens het stoppen. Ik had wel last van mijn korte termijn geheugen ja en dat zeker voor 3 weken. Maar of dat nou door het stoppen van wiet kwam of door mijn burn-out zou ik niet weten. Ik dacht eerder aan de burn-out en me, vooral in die tijd, drukke kop.