Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf ADHD en heb vaak speed gebruikt, ik word daar rustig van. In ritalin (het pilletje tegen ADHD) zit Methylfenidaat dat is een soort gelijke stof als speed. Als je ADHD hebt dan heb je geen of een slechte toevoer van dopamine, de stof die je nodig hebt om rustig te kunnen blijven. Door speed of andere verwante stoffen word de aanvoer dopamine gestimuleerd en word je rustig. Bij mensen die heel druk zijn door hun ADHD en het echt in grote mate hebben, kunnen zelfs van speed in slaap vallen."
"Herbal XTC blijf je wel van wakker. Maar om 2 nachten door te gaan heb je veel pillen nodig."
"Champignonetje zei: Jah oke, maar daar word je waus van. Ik zocht meer iets richting spat omdat ik daar niet aan kon komen... Maar goed, shop is pas om 12:30 open, en ik moet er om 12:00 zijn. Dilema :P Najah, dan maar zonder drugs, dat lukt ook wel 2 dagen. Alleen met iets meer moeite Klik om te vergroten... Nee niet als je de cafeine pillen koopt."
"Ik heb gedealt en ga binnekort weer beginnen, dan heb ik plus-minnetjes. Ik had Keltische kruizen, die verkocht ik voor 2 euro per. plus-minnetjes verkoop ik voor 2,50 per."
"Standaard Opgezwolle en Jiggy Djé, want je snapt het allemaal niet wat ze rappen. Dat heb ik teminste. En daardoor ga je je vrolijk, ik, maar het kan ook dat je daarom in een bad trip gaat. Omdat je spijt heb dat je drugs heb genomen."
"Ik heb er nu 6 van op en het is gaar. Het is veelste duur, in verhouding met de kwaliteit. Je spaced hem niet zo hard. Alleen je gaat wel anders denken, en het lijkt net alsof je duizelig bent maar je bent het niet."
"Ik wil graag weten hoe je het met een waterpijp moet roken. Moet je het dan in een vloetje rollen of wat?"
"Weet niemand het?"
"Wat bedoel je met weedcontainer afval. Het goedkope knipsel wiet?"
"Hier is een halve gram €20,-"