Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer je tijdens een avondje stappen terug ff helder wilt zijn tijdens het zuipen kan je een lijntje sos consumeren. Iemand ervaring met kleinere doseringen 3-mmc om een 'subtiel' coke effect te krijgen ipv meteen die 'rush' bij grotere hoeveelheden 3mmc. En heb je bij kleinere doseringen 3mmc ook vergrootte pupillen of is dit persoonsgebonden. Kzou wel sos nemen maar 't is zo dat ik enkel 3mmc & 4fmp heb liggen"
"3mmc kristallen snuiven is pijnlijk. Capsule all the way..."
"Die craving naar coke zou zo erg niet zijn mocht er niet in zoveel films een coke-scene zitten. Verder probeer ik voor mezelf uit te maken of het wel nodig is nog sos te bestellen. Elke keer je een pint gaat drinken of zelfs thuis een glaasje wijn consumeert is er die craving. Heb je het niet op zak tijdens het uitgaan/cafe, dan denk je er constant aan. Heb je het wel op zak, denk je nog maar aan één ding en dat is bijnemen. Het effect is zo belachelijk kort dat je gewoon constant in't wc zit. Elke keer opnieuw die paranoia als er volk bij is die het niet mag weten. En op den duur ben je zo dronken dat je automatisch nonchalant wordt en zelfs niet meer checked of er nog wat aan je neus hangt. En dan hebben we het nog niet over de paniek als jouw lijntje half op de grond valt. Eens coke gedaan, eeuwige craving vrees ik. Overigens ook zo wanneer je aan het snuiven bent en halverwege de avond stop je ermee, dan zakt je energiepijl sneller dan normaal dus in die zin is er tijdens gebruik wel een 'lichamelijke verslaving' maar verder is het volgens mij allemaal psychologisch."
"Coke quality... De coke die ik via via verkrijg komt meestal van Marokkanen. Ik zou het zelfs niet eens coke durven noemen. Haalt wellicht nooit 50%. 50 euro voor 0.8gr versnijdingsmiddel... Op termijn gaan we 't dubbele kunnen betalen als we ECHT goeie willen via via ... Of je zit kort bij de bron of je stopt ermee. Zo bekijk ik het voor mezelf. En dan komt die onverklaarbare zin weer en bestellen we 2 gr rommel as usual..."
"NIet laten testen nee. Heb dategene wat ik nog over had in een impulsieve bui ook weggegooid. Maar voedingswaren zijn natuurlijk ook niet zo chemisch hé Ik weet enkel dat de coke wit was (duh...) en nadien meer beige ..."
"Hallo Om een lang verhaal kort te maken. Ik had coke rechtstreeks in aluminiumfolie bewaard (dont ask why) en de sos is hierdoor donkerder geworden. Na het snuiven van die sos heb ik 3 dagen hoofdpijn gehad. Kan die aluminiumfolie hiervan het gevolg zijn of is het louter toeval?"
"Hallo Ik heb soms na het snuiven een soort branderig gevoel aan m'n gehemelte. Dit heb ik bv aan de rechterkant, als ik langs m'n rechterneusgat gesnoven heb. Dit kom na een tiental minuten op & blijft een klein half uurtje hangen. Kheb het al gehad op verschillende avonden / telkens coke van een andere dealer. Dat deze sos geen superkwaliteit is weet ik ook wel Ik vind hierover niets terug op het internet betreffende gelijkaardige ervaringen. Iemand een idee hierover? thanks"
"Hmz ik begrijp precies waarom ik er niets over terugvond op het net... Anyway vnvd ga enkele lijntjes leggen dus ik ben benieuwd of ik het terug ga ondervinden. ciao"
"Heb vanavond tussen 21h & 00h 6 lijnen (maybe 0,4gr) gedaan (jaja relatief kleine lijnen). Wat voetbal gekeken. Muziek gemaakt & beluisterd. Gewoon chille avond. Wat (goedkope) absynth gedronken. Heb geen last gehad, maar merk dat ff goed doordrinken (water) essentieel voor me is na het snuiven. Precies het gevoel dat het bovenaan m'n keel wat blijft steken. Kheb ook niet, zoals wanneer ik uitga, wat sos op m'n tanden 'gesmeerd'. Ciao"
"Tgaat louter over de restjes die overblijven na het snuiven van je lijn. Niet dat ik 0,1 gr in m'n bek smeer"