#1
Heb vanavond tussen 21h & 00h 6 lijnen (maybe 0,4gr) gedaan (jaja relatief kleine lijnen).
Wat voetbal gekeken. Muziek gemaakt & beluisterd. Gewoon chille avond.
Wat (goedkope) absynth gedronken.
Heb geen last gehad, maar merk dat ff goed doordrinken (water) essentieel voor me is na het snuiven. Precies het gevoel dat het bovenaan m'n keel wat blijft steken.
Kheb ook niet, zoals wanneer ik uitga, wat sos op m'n tanden 'gesmeerd'.
Ciao
Wat voetbal gekeken. Muziek gemaakt & beluisterd. Gewoon chille avond.
Wat (goedkope) absynth gedronken.
Heb geen last gehad, maar merk dat ff goed doordrinken (water) essentieel voor me is na het snuiven. Precies het gevoel dat het bovenaan m'n keel wat blijft steken.
Kheb ook niet, zoals wanneer ik uitga, wat sos op m'n tanden 'gesmeerd'.
Ciao