Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM] April 2008

[TvdM] April 2008

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is weer tijd voor wat oude reports van de zolder...! :wave: We hadden april 2008 nog te gaan, dus allemaal lekker lezen en stemmen, want - oud of niet - ze zijn zeker nog wel de moeite waard!!!

De poll loopt tot 20 augustus...

1. Tripper: DMT - De demonstratie van God
2. Dumpy: Afscheidstrip - Mescaline, LSD, NO2, DMT, Ketamine
3. Pikachu: De Jongleur en de Yeti - LSD
4. Spor: Eindelijk de K-Hole ! En wel met neusspray !
5. ErnstJünger: Verder dan ooit: LSD + Psilocybine + N’N-DMT + THC
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
6. Adrenochroom: Portie Paddo's + MAO remmers - Zelf Heling
7. Azgaza: LSD - de boommensen en het niets in lopen
8. ExceptionalInsight: Ultieme Colombiaanse hulpeloosheid
9. Tostini: In de speeltuin - 1e LSDtrip
10. Kapitein-x: Paddothee: voorbij de storm
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kom op jongens, hier zitten echt mooie reportjes tussen, dus wel ook stemmen dan he!!! :P :wave:
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zitten best wel spannende rapporten bij, ik vind ze over het algemeen erg goed, maar als je dan alles opnieuw moet gaan lezen om het beste er uit te pikken... . Ik zal het de volgende maand proberen dan noteer ik meteen na lezing ff wat ik erg goed vond. In ieder geval hulde aan alle rapporteurs :hearteyes: > Keep up the good work!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bontkikker zei:
Er zitten best wel spannende rapporten bij, ik vind ze over het algemeen erg goed, maar als je dan alles opnieuw moet gaan lezen om het beste er uit te pikken... . Ik zal het de volgende maand proberen dan noteer ik meteen na lezing ff wat ik erg goed vond. In ieder geval hulde aan alle rapporteurs :hearteyes: > Keep up the good work!
Klik om te vergroten...

Niet zeuren, gewoon even stemmen! :P :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
De poll loopt nog een volle week, dus geef even allen nog massaal je stem aan deze mooie, oude tripreportjes!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ultieme Colombiaanse hulpeloosheid :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Adrenochroom, van harte gefeliciflapsteert!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."