Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik vroeg me af of het kan dat je door coke gebruik ook je gemoedstoestand van dat moment kunt versterken? Of ga je je altijd euforisch, hyper, zelfverzekerd, etc. voelen na een paar lijnen? Ongeacht hoe je je op dat moment voelt? Wat zijn jullie ervaringen daarmee?"
"Ok dank jullie wel Ik merkte laatst toen ik ff niet zo goed in mijn vel zat dat het heel anders uitpakte inderdaad, helemaal geen piek ofzo maar eigenlijk een heel opgefokt kutgevoel. Dat doe ik dus maar niet meer"
"J86 zei: Geen idee, maar is vast wel wat over op internet te vinden Maar als ik jou was zou ik het je huisarts vragen. Tuurlijk zal die je afraden xtc te gebruiken, maar hij zal je wel EERLIJK antwoord moeten geven of het gevaarlijker is door de AD. En hij heeft beroepsgeheim dus je hebt niks te verliezen. Klik om te vergroten... Ik zou het op zich best aan mijn huisarts willen vragen, alleen denk ik dat die man vrijwel niks weet van xtc. Of van combinaties van ad en x. Ik denk dat het een " doe maar gewoon niet" antwoord gaat worden"
"anon22 zei: het duurt een tijdje na het stoppen van een SSRI voor dat alles weer normaal is. tijdens gebruik van ssri werkt XTC niet of minder, omdat de receptoren bezet zijn door de efexor. waarschijnlijk is 1 week niet genoeg om het volledige effect van xtc te ervaren. nu moet ik wel zeggen dat 37.5 een zeer lage dosering is (dit is een opbouw dosering en heeft nog geen therapeuische waarde) dus het kan goed zijn dat je wel wat merkt van de XTC. mag ik vragen waarvoor je de 37.5 mg krijgt. een gemiddelde dosering voor effect van efexor is tog wel 150-225mg+ Klik om te vergroten... Ok, dank je voor je antwoord. Ik ben een ruime maand geleden begonnen met 37,5 mg. Toen na 3 weken terug voor controle. Ik had naast een zeer neerslachtige stemming ook veel last van hartkloppingen en deze waren beduidend minder door de efexor. Ook is mijn stemming wel weer wat beter. Mijn huisarts wilde daarom de dosis niet verhogen om te voorkomen dat ik concentratiestoornissen zou krijgen of me te "vlak" zou gaan voelen. En ik moet zeggen met deze dosis kan ik vrij redelijk functioneren en is het allemaal goed te doen. Eigenlijk zou ik dus meer tijd moeten nemen met het stoppen van de AD voor het nemen van xtc? Maar dan zit ik wel een flink aantal weken zonder de AD. En of dat nu echt verstandig is.... Misschien dan toch maar even een jaartje niks doen.... want ik heb geen zin in serotonine syndroom oid"
"hendriekoek zei: Ik slik momenteel 2 ad's. 150mg efexor per dag en daarbij nog eens remeron 15mg per dag. Ik slik ze al een tijdje. En ik heb in de tussentijd ook nog wel eens een pilletje genomen. Niks aan de hand bij mij... Ik denk persoonlijk dat je je druk maakt om niets... Klik om te vergroten... Hmm ja jij slikt beduidend meer dan ik Merk jij nog wel wat van de xtc dan?"
"Paar lijntjes coke en sigaretten"
"Maar weer aan de coke, toch mijn favodrug, zeker bij en na een gewoon avondje bierdrinken met vrienden"
"Hoi hoi, Kan het kwaad om Anti Depressiva en coke te combineren? Of is dat net als met xtc een nogo?"
"Pff wat een risico neem je dan zeg. Wat nou als ze met drugshonden hadden gestaan?"
"jcutter123 zei: De dood ben ik niet vies van, maar wel als gehandicapte door het leven te moeten gaan. Het lijkt mij vreselijk om je hersens zo erg te verkloten door 1 klote snuifje dat je nooit meer normaal je leven kan leiden. Klik om te vergroten... Ja daar ben ik ook wel eens bang voor. Zeker als je dan berichten leest dat er momenteel coke in omloop is wat versneden is met troep . Laat jij het wel eens testen vantevoren? *edit: lees nu dat je dat niet doet"