Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste allemaal, Het valt mij op dat het effect van XTC bij de meeste mensen een aantal uren kan duren. Ik hoor vaak dat men dan steeds een vlaag voelt opkomen en dat dit dan een aantal uren aanhoudt. Dit is bij mij niet het geval, ik voel het hooguit maximaal een klein uurtje en daarna is het over met de pret. Het enige wat ik dan nog wel heb zijn grote pupillen en wat hoofdpijn. Sterkte en hoeveelheid maakt verder weinig tot geen verschil. Wanneer ik meer pak krijg ik voornamelijk alleen maar meer hoofdpijn. Ik vraag me vooral af hoe dit kan? ik heb ook de vreemde eigenschap dat bijvoorbeeld verdoving bij mij moeizaam werkt misschien dat dit dezelfde oorzaak heeft? psychedelica ga ik juist weer extreem hard op. met 8-12mg 2CB zweef ik al tussen dimensies terwijl de meeste mensen meer nodig hebben om goed te trippen."
"@mitchieee en @Boyman Bedankt voor jullie tips!"
"Hallo allemaal, Ik mag graag alleen een LSD trip ervaren. Helaas al een keer meegemaakt dat ik alleen in de bossen een bad trip kreeg. Ik heb vervolgens een uur onder een boom gezeten tot de badtrip voorbij was. Ik heb gelezen dat het nemen van een benzo de heftigheid van de trip wat kan afremmen. nu zie ik overal een groot aanbod in diverse RC benzo’s, maar wat zijn de verschillen (en weten jullie welke ik het beste kan nemen om de trip te remmen?) het gaat me er overigens alleen om bij een te heftige trip mijzelf wat te laten ontspannen en niet omdat ik niet kan slapen na een trip. Alvast bedankt voor jullie reacties!"
"Boyman zei: Ik trip in ieder geval nooit meer zonder eti's op zak, ook al heb ik maar 1x ooit een benzo gebruikt in een trip! Klik om te vergroten... Ik ga er ook niet vanuit dat ik het nodig zal hebben, maar het is een prettige gedachte dat ik wat bij heb om mijn trip eventueel wat te temperen. (zeker gezien ik alleen trip)"
"Beste psychonauten, Ik heb een liquid culture en wil deze zo lang mogelijk bewaren. Is het beter om deze te verdelen over wat agar en koel bewaren of maakt dat niets uit qua houdbaarheid?"
"Hallo allemaal, ik wil gaan beginnen met het zelf kweken van paddo’s. Ik vind het alleen lastig om voor de paddo’s een stabiele temperatuur te creëren. Gezien de kosten weinig trek om de verwarming de gehele dag te laten draaien. Aangezien ik een beginner ben heb ik ook geen growtent. ik ben benieuwd hoe jullie een stabiele temperatuur voor jullie paddo’s weten te creëren! Alvast super bedankt voor jullie reacties! Arie Bombarie"
"Mezelf zei: Dit werkt perfect inderdaad ! Niet de kweekset er direct opzetten. Wel even wat tussen doen maar dan is dit voor de koudere maanden een perfecte oplossing. Klik om te vergroten... Zetten jullie deze dan met het matje in een grotere bak? (Zodat de omgevingstemperatuur ook de juiste temperatuur heeft.)"
"Deadwing zei: Ik heb dit soort verhalen zo vaak gelezen over mensen die na een trip zo zijn veranderd en ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Moet ik paddenstoelen proberen dan ipv truffels..? Ik weet het niet.Of moet ik me anders instellen en voorbereiden voordat ik ga trippen.? Zou ook goed kunnen. Neem afgelopen maandag als voorbeeld. Zakje Atlantis truffels genuttigd en ik was heel erg naar binnen gericht. Opmerkelijk was dat slechte of traumatische herinneringen onmiddellijk werden vervangen door oudere, alsof ze vaak de oorzaak van een angst of trauma wilde aanduiden. Heel interessant. En een paar leuke herinneringen uit mijn vroege jeugd die ik me echt decennia niet heb kunnen herinneren. Dat was heel fijn. Maar flash forward naar dinsdag. In de ochtend na de trip was ik nog heel helder en in zeer goede stemming. Ik ben nooit op mijn best s ochtends dus dat was heel wat voor me. Maar halverwege de middag was de trip wel helemaal uitgewerkt en voelde ik me weer helemaal ‘ back to normal’. En ik voel me sindsdien ook zoals vanouds, meestal somber, vaak ook wat angstig met malende gedachten. Ik vind trippen op psychedelica leuk en ik heb hier ook wel eens een topic aan gewijd over de mogelijk helende werking ervan, maar ik kan echt niet zeggen dat ik er in mijn leven veel aan heb gehad. Ook niet aan mijn enige lsd trip. Maar als het voor jou en anderen wel werkt is dat natuurlijk heel goed. Klik om te vergroten... Het zal per persoon verschillend zijn. Mijn vrouw ervaart een LSD trip als ‘grappig’ maar meer ook niet. Ik zweef tussen universums en de weken daarop voelt het als een mind reset. Klinkt misschien wat zweverig, maar ik ben alles behalve zweverig haha)"
"Deadwing zei: Ik geloof ook dat het per persoon verschillend is. Zoals ik al mijn bericht aangaf duurt die mind reset bij mij nooit erg lang. Maat van mij vertelde mij een tijdje geleden dat hij van zogenaamde lichte truffels al flink begint te flippen terwijl zijn vrouw er nauwelijks iets van merkt. Hij durft daarom ook niet op lsd te trippen. Klik om te vergroten... LSD kun je ook gewoon licht doseren hoor. Probeer eerst eens 50 of 75 mcg. Dan kun je altijd nog kijken of dat voldoende of te weinig is."
"Deadwing zei: Ik denk dat mensen die bijvoorbeeld alleen maar blowen zeer huiverig voor lsd zijn. Vorig jaar was ik op een feestje waar twee kerels aanwezig ook in een koffieshop werkten. Ik had het over magic truffels en lsd en ze keken me een beetje warrig aan..Waren wel geïnteresseerd en vroegen ook naar wat het allemaal met me had gedaan, maar er was niet veel interesse het zelf eens te proberen. Ik vond dat een beetje vreemd. Klik om te vergroten... Er zijn vooral veel spookverhalen over psychedelica. Begin gewoon rustig met een lage dosering. En zorg dat de setting goed is. (goed in je vel en bijvoorbeeld met lekker weer) Ik was er ook altijd huiverig voor, maar na mijn eerste trip wist ik meteen: dit is helemaal mijn ding. ik pak nooit meer dan 100 mcg want dat doet voor mij al meer dan voldoende. Bij een hogere dosering wordt het me allemaal net wat te raar."