Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als ik speed ga halen is die altijd nat. nog nooit droge speed gevonden, maar ik maak me daar nie zo druk om. ik krijg altijd 200mg extra dus mag nie klagen"
"willemvaag zei: Nou mijn defenitie van moeilijk is na bijvoorbeeld als ik binnen 18 uur geen nieuwe methadon neem ik hier zit te shaken en te zweten als hel. Om nog niet te spreken hoe hevig de ontwenning bij mij was binnen half jaar dagelijks heroine te nemen. Dat ik waarschijnlijk de rest van mijn leven methadon blijf nemen omdat ik de ontwenning niet kan verdragen. Als je dan met weinig klachten kunt stoppen en op eigen iniatief vind ik dat heel knap en het klinkt haast makkelijk. En morfine staat voor mij naast heroine en oxycontin staat er zelfs boven waarom omdat het super verslavend is. Ken weinig heroine morfine of methadon verslaafden die helemaal kunnen stoppen op lange termijn. Maar ik zeg het niet om je af te zeiken maar we hebben denk ik gewoon een hele andere visie als het op die middelen aankomt. En lees de verhalen van Rudolf maar dan weet je misschien waarom morfine drugs is en vind het ook denigrerend naar andere verslaafden. Er zijn heel wat mensen die naar de klote gaan door morfine en er nooit meer vanaf komen. Klik om te vergroten... Heb Rudolfs verhalen gelezen... Arme man. Hoop dat hij erdoor komt. Heb alle pagina's gelezen. Was een hele brok maar las zeer gemakkelijk. Kijk uit naar het vervolg"
"Dank je. Vind het enorm moeilijk te eten. Heb er geen zin in en ik heb gewoon geen speeksel genoeg om het te vermalen. Nog suggesties ? Liefst iets met niet teveel vet ... Ben op dieet haha"
"Gisteren speed eens anders ervaren. Normaal doe ik het zo: bommetje 250mg, uurtje wachten. Geen effect, 2de bommetje en dan een sleutelpuntje snuiven. Voel me er super op. Euforisch, helder. Gisteren andere volgorde: half lijntje snuiven, geen effect, bommetje 250mg. Steeds nog geen effect na 1,5uur. Nog een bommetje van 250mg. NOOIT MEER op deze manier !!! Heb me nog nooit zo opgefokt gevoeld. Totaal niet fijn. Geen gevoel van euforie, geen helderheid. Mijn maag heeft zeker 4uur als een betonmolen aangevoeld. Heel onaangenaam. Heeft iemand een verklaring voor deze verandering ? Nochtans zelfde dosis, enkel in andere volgorde ingenomen. Moet er wel bijzeggen dat ik alvorens het lijntje te snuiven al redelijk nerveus was net omwille van het snuiven. Vind het verschrikkelijk te doen, maar anders ervaar ik niets van de bommetjes. Ben ik gek of .... ?"
"Ben volgens mij verkeerd begrepen. Ik ben pas met speed begonnen, ja. Maar mijn eerste keer is enkele maanden geleden geweest. Toen was mijn zin even over. Nu is het mijn 3de keer maar altijd met enige periodes tussen."
"Svali zei: Verandert weinig aan het verhaal. Derde keer en bommetjes van 250mg is waanzin. Maar goed, het is jouw lichaam, doe ermee wat je wil. Klik om te vergroten... Dan zal het slechte speed zijn want voel van die bommetjes akelig weinig"
"kan iemand me even helpen ? ik neem mijn speed meestal in bommetjes ( capsules). ik heb altijd 2 bommetjes nodig en een kleine snuif vooraleer ik er iets van voel. nu heb ik eens een capsule op een weegschaaltje gelegd en nu blijkt er per capsule ong 500mg in te zitten . ik weet dat dit voor bijna iedereen veel is en besef dit zelf ook. ik gebruik om de paar weken ( deze week wat meer). de kwaliteit van de speed weet ik niet, maar ken een ervaren gebruiker die dezelfde speed neemt en er met een lijntje genoeg van heeft en em goed vind. ik neem ook per dag een pantomed 40mg ( maagbeschermer) en ik eet niet veel/weinig. zou dit een reden kunnen zijn dat ik zo slecht op speed reageer, of heb ik een hoge tolerantie ? ik voel me ook geleidelijk aan echt opgejaagd ( niet in de leuke zin) en men wangen worden vuurrood en gloeien. men handen voelen aan alsof ze bibberen maar doen ze uiterlijk niet, handen en voeten zijn niet warm te krijgen en heb het gewoon immens koud( terwijl het hierbinnen 22° is). tintelingen( net miertjes) op over men hoofd. neem beide capsules ook niet samen. zit telkens een uur tussen om het effect af te wachten. enig idee wat er misschien aan de hand is ?"
"Ja natuurlijk slaap ik dan ook 2 dagen niet. Maar neem dan die avond een zolpidem en dan lukt het meestal wel."
"d1g1tal1s zei: Denk echt dat je je speed even moet laten testen. Heb al aardig wat speed op afgelopen 2 maanden, maar als ik 500mg+ zuivere speed in een dag erin gooi dan loop ik echt 2 dagen achterstevoren terwijl ik de hoelahoep dans. Klik om te vergroten... Deze dosis is in een enkele keer he. Zodra ik niets meer voel komt er nog een bommetje bij he. Dit is wel pas na ong 6uurtjes. Klinkt alsof ik hier zwaar aan het neme ben, maar ben ook niet zeker of het weegschaaltje wel correct is. En een ervaren gebruiker die o.a ketamine en oxy's snuift, vind de speed wel goed. Nu vraag ik me af of het ook enkel aan mij kan liggen. Ik eet namelijk soms 2dagen niets en neem maagbeschermers. Zou dit een verkeerd effect geven ofzo ?"
"Telkens ik andere speed ga halen, neem ik nooit dezelfde hoeveelheid als bij de vorige. Ik ben me goed bewust van een mogelijke overdosis. Ja , ervaren gebruiker naar mijn defenitie: iemand die weet wat hij aankan en het gebruik in de hand heeft. Ik moet misschien idd eens mijn speed laten testen. Net een lekkere pizza gegeten, die smaak ... Subliem gewoon. Ik ga er zeker op letten meer te eten. Heb gelezen dat fruiten, noodles ed er wel goed ingaan. Ga het zeker proberen."