Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een vraagje. nu blijkt het dat in heel belgie wiet mag maar nie in belgisch limburg. waarom?"
"wiet speelt in op je emotie. dan kan dus zowel positief zijn als negatief"