Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom belgisch limburg

Waarom belgisch limburg

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, over een paranoide gedachte ivm een samenzwerings complot gesproken ....
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
:tearsofjoy:
Waar heb je dat nou weer gehoord, of laat je je altijd zo makkelijk blaasjes wijsmaken :grin:

Trouwens, als je dan toch de moeite hebt gedaan om deze site te vinden, had je evengoed even kunnen googelen op jouw vraag, en dan had je deze mooie flater (waarvoor weliswaar mijn dank, een lach is altijd fijner dan een traan ..) niet begaan.

Maar bon, ik ben goed geluimd vandaag, zelfs een tikkeltje vrolijk (en of dat nou jou credits zijn of niet laten we even achterwege), dus asje:
Verbodsbepalingen
In België is de verkoop van cannabis verboden.
Cannabis is geen wettelijk toegelaten stof maar de overheid benadert het probleem met een zekere tolerantie. Een meerderjarige persoon mag maximaal 3 gram cannabis bezitten voor persoonlijk gebruik, behalve als:

•zijn gebruik problematisch is (het gebruik is niet meer onder controle)
•hij overlast veroorzaakt voor de gemeenschap (in een gevangenis, een school …)
•hij cannabis gebruikt in de aanwezigheid van minderjarigen
Voor minderjarigen (jonger dan 18 jaar) geldt een andere aanpak: als een minderjarige op het bezit van cannabis wordt betrapt, wordt sowieso een proces-verbaal opgesteld en worden de ouders altijd op de hoogte gebracht.

(bron : www.belgium.be)

en voor zover België nog niet gesplitst is .... geldt overal dezelfde regel!
Dus nee, there's no evil in limburg, it's spreaded everywhere :wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobaMarley zei:
ik heb een vraagje.
nu blijkt het dat in heel belgie wiet mag maar nie in belgisch limburg.
waarom?
Klik om te vergroten...

Pff kerel what the hell... :confused: Ben je echt zo achterlijk of doe je maar alsof?
B
BobaMarleyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb een vraagje.
nu blijkt het dat in heel belgie wiet mag maar nie in belgisch limburg.
waarom?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."