Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Ikgebruikniks We zien allemaal wie hier de mongool is en wie niet.. Dus geef me even je adres aangezien je te gespierd ben om zelf te gaan En post het even als een reactie zodat iedereen kan zien dat je niet te pussy ben om t niet te geven"
"KoxBox zei: BlueGamer zei: @Ikgebruikniks We zien allemaal wie hier de mongool is en wie niet.. Dus geef me even je adres aangezien je te gespierd ben om zelf te gaan En post het even als een reactie zodat iedereen kan zien dat je niet te pussy ben om t te geven Klik om te vergroten... Doe geen moeite, hij heeft al een ban... Klik om te vergroten... Ah das mooi"
"Nou,, hopelijk heeft toch iemand er wat van opgestoken"
"Real Explorer zei: Knulletje, heb je al je vriendjes ook veraden? Klik om te vergroten... Tuurlijk niet..."
"Hallo allemaal, Ik wil binnenkort voor het eerst wietplantjes gaan verbouwen in mijn slaapkamer. En ik zou jullie graag wat dingen willen vragen aangezien jullie de professionals zijn Ik heb even op internet gekeken, en ik vond deze soort wel mooi: Chrystal (Nirvana) http://www.azarius.nl/seedshop/award_winning_seeds/chrystal_nirvana/ Nou weet ik niet zo veel over wiet kweken, eigenlijk bijna niks. Dus ik wou jullie vragen: -Hoe kan je zien of het een mannetje of een vrouwtjes plant is? -Als ik de zaadjes binnenkrijg moet ik ze dan gewoon in een pot met aarde stoppen in het zonlicht en elke dag water geven, of moet ik ze eerst laten ontwortelen en dan pas in de pot zetten? Volgens mij was dat het wel. Alvast bedankt! Gr BlueGamer"
"ok maar stekkies kopen gaat niet lukken aangezien ik geen 18 ben"
"ja en ik ben 14 ,, maar ik heb nog even gekeken, en ik had bedacht dat het voor een beginner goed te doen zou zijn als ik deze : http://www.azarius.nl/seedshop/award_winning_seeds/cheese_greenhouse_feminised/ buiten zou verplanten. Dan een peer vragen: Er staat dat ze midden oktober klaar zijn voor de oogst, wanneer moet ik ze dan planten? En moet ik ze dan nog steeds water geven als ze buiten staan? En in wat voor potgrond moeten ze? Gr BlueGamer"
"Angramar Temenos zei: Ik ga niet afzeiken verder, dit is al genoeg gedaan en ik heb er weinig aan toe te voegen. Als je het toch gaat doen (hopelijk niet), test je product. Neem eerst een sleutelpunt en kijk wat je daarvan voelt. Klik om te vergroten... Kijk dit vind ik nou een goed antwoord! En greenlabs ik heb die link even doorgelezen, bedankt voor de tip,, dit zal mij niet gebeuren hoor!"
"PepTalk zei: ikgebruikniks zei: home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lul maar het ligt bij een mattie Klik om te vergroten... You are verry smart Wacky zei: - punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens. Klik om te vergroten... Als je dealer een ook een pepdealer/junk is misschien wel:P En hier gaat 1 shop om 8 uur open, had je dus kwartiertje moeten wachten:P Klik om te vergroten... Eigenlijk 19 minuten XD"
"POST VERWIJDERD"