Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ah is dat waar dat je eerder van mdma poeder moet barfen dan van pillen? ik ben daar écht bang voor (ik ben ook wel een beetje een druktemaker) maar wat als je nou chill in de zaal staat.. het niet echt voelt opkomen een boertje laat en HOP je kotst op de dansvloer tussen iedereen. AAAAH!!!! ja en dan?"
"haha maar dan danst iedereen er doorheen? of dan moet ik t zelf opruimen? jeetje ik word moe van mijzelf"
"Ik wil een ik-kan-wel-doorgaan drug gebruiken, aangezien de mensen met wie ik ga echt wel ervaren trippers zijn die regelmatig een nachtje doorhalen. Ik overweeg toch echt de pep denk ik. Ik ben best een gevoelig typje (ah gossie) en word snel misselijk, dus in een drukke warme omgeving lijkt me dees het slimst.. niet? En qua dosering, daar zorgt mn vriendje voor hij weet wel hoeveel ik kan hebben (ja op de gok natuurlijk). Maar danku!!!"
"Na de eerste twee dwingende sticky topics te hebben gelezen waag ik mij er toch maar aan om een topic te openen, best gezellig lijkt mij zo.. Zoals de titel al zegt ben ik een beginnertje! En dit weekend ga ik naar een feestje waar ik wel graag wat wil proberen. Nu heb ik al een paar keer X gedaan en de laatste keer ging het bij mijn mede beginner vriend best wel een beetje fout. Dit was op een festival dus onder het genot van een dansje en felle flikkerende lichten. Nu is mij aan jullie de vraag wat niet te heftig is voor tijdens een feestje? Ik dacht zelf aan pep maar misschien is dit op zichzelf een beetje te saai? Mijn (ervaren) vriendje die mee gaat raad Keet ook wel aan, maar hij kan overal heel erg goed tegen en ik vond die 2 pillen vorige keer toch al errugggg heftig binnen in een drukke volle zaal, doe dat liever in de buitenlucht. Dus wat denken jullie?"
"Ik heb ook geen goed gevoel meer bij pillen, ik heb het op een feestje gedaan en gewoon in de natuur en in de natuur vond ik het zooooo veel chiller, een feestje was een beetje too much vond ik.. Maar ik ben dan ook een watje En oja een vriend van ons heeft zo godsgruwelijk lopen kotsen net toen mijn dikke vette eerste inslag van de 2e pil kwam. Nou ik zat echt in een wereldje waar niks kapot kon en drugs my friend waren en dan ging hij zo verschrikkelijk over zn zuig en t bleef maar komen.. ik schrok me kapot dat die lieve drugs dát konden aanrichten! ja ik heb een beetje een kotsfobie"
"Denken jullie dat het verstandig is om op het feestje voor het eerste Keet te gebruiken? Ik weet niet echt wat ik kan verwachten namelijk, maar het lijkt me wel tof.. maar misschien verstandiger om het een keer thuis te proberen eerst?"
"Hoi hoi!! Oke er zullen vast al 3892034809 vragen hier over gesteld zijn.. maar niet schelden!! Maaar ik ga zondag mdma poeder proberen maar ik vraag me af hoeveel vingers ik moet nemen?? ik heb al een aantal keer pilletjes genomen en meestal neem ik 2 x een halfje op een nacht. De mensen met wie ik t ga doen doen meestal vinger likken en dippen. En ik geloof en vertrouw hun zeker maar ik wilde toch even checken hoeveel je ongeveer moet nemen?? ik weeg 56 kg en heb normaal dus niet heel veel nodig. Ik ben ook vaak 'bang' om te moeten overgeven dus ik wil niet te heftig! Now don't be mean and give some advice please"
"Haha wat??? ja sorry ik weet het echt niet haha.... maar ik weet geen percentages.. laten we t houden op 'normaal' met 1 vinger beginnen? met 2? hele hand erin steken? give me something!"
"Damn ;p thanks anyway!"
"dankjewel!!!!"