Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik neem dit ook af en toe om in te slapen. Halucinaties heb ik wel nooit gehad, maar zolpidem is echt een kutmiddel. Als ik opsta voelt het aan alsof ik een comaslaap gedaan heb en ben totaal niet uitgerust. Misschien moet je eens proberen trazolan te nemen, is normaal geen inslaper maar een doorslaper, maar bij mij werkt het even goed als inslaper. Of een combinatie van Zolpidem en Trazolan, kan normaal geen probleem zijn en trazolan zal de negatieve effecten van Zolpidem neutraliseren. Temesta helpt ook wel als inslaper."
"Ik hemel rilatine ook niet op, maar tijdens de examens KAN dit wel een wondermiddel zijn. Ik heb veel meer doorzettingsvermogen en energie door rilatine. M'n concentratie en aandacht zijn ook veel beter. Ik heb geen adhd, maar het helpt wel. Ik neem maar 1 tot 1,5 pil per dag, na een tijdje heb je wel wat tolerantie dus heb je de neiging meer te nemen.. Langdurig gebruik zou ik wel afraden, na een periode van 3-4 weken examens heb ik toch wel een redelijke af-kick van rilatine, paar nachten niet meer kunnen slapen, zombie gevoel.. En tijdens het nemen van rilatine ben ik ook wel angstiger en sluit ik me meer op, angstig om buiten te komen. Maar voor de examens helpt het wel, veel meer concentratie en op mondelinge examens ben ik praat-ziek alles vloeit er gewoon uit, wat normaal net het omgekeerde is zonder rilatine. Nuja, als je geholpen bent met één middel blijf je er beter bij.. Misschien eens een psychiater proberen ipv een gewone dokter om je middel te krijgen, leg je situatie goed uit en zeg dat je het énkel zal gebruiken als je het écht nodig hebt, en niet dagelijks.. Laat hem je ook opvolgen ivm het gebruik, zo biedt je hem zekerheid en jezelf ook !!!! Of, iemand vinden die het gebruikt en afkopen van hem... Tijdens de examenperiodes circuleren zo'n pillen wel..."