Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en steek ik een joint op en ga eens een goede discussie met 'god' houden Klik om te vergroten... Das inderdaad een hele mooie. Dan neem ik MdMa en ga ik eens een praat trip BOTVIEREN op hem. Kijken hoe lang het duurt voordat ik hem onder de spreekwoordelijke tafel lul:P"
"heb ik het punt bereikt waarop ik er zeker van ben dat het goede LSD is. Klik om te vergroten... Zoek een betere dealer dude...."
"Ik vind het altijd wel apart hoe mensen zich niet kunnen voorstellen dat ze na hun dood NIET voortbestaan. Terwijl het eigenlijk best een logisch iets is. Stukje menselijke ego. Klik om te vergroten... Of de kortzichtigheid van jou denken.... Ik snap namenlijk niet dat mensen kunnen denken dat zoiets moois als talenten, gevoel, vaardigheid tot troosten etc zomaar weg is als je dood gaat. Waarom zijn mensen op hun 80ste ZO wijs....niet om het vervolgens zomaar weg te gooien.... logisch vind ik het totaal niet..."
"Ik kan er altijd ernstig van genieten om op een after, of een vage avond met vrienden thuis de film Minilogue:Animals aan te zetten. De muziek, in combinatie met de beelden die getoond worden zetten aan tot goeie gesprekken, en ik haal altijd veel inspiratie uit dit soort dvd's. Nu ben ik opzoek naar meer van dit soort kunstzinnige dvd's. Het liefst met Ambient/Minimal achtige muziek erbij, maar anders is ook welkom. Ik weet dat dit soort dvd's er zijn, maar ik kan ze niet achterhalen. Het gaat er vooral om dat er niet in gepraat word, maar dat er genoeg ruimte is voor eigen fantasie. Ik heb al wel een ander geniaal iets gevonden in deze categorie. Het is een spelletje genaamd Machinarium. Vreemde muziek, en ongelofelijk mooi getekende beelden maken dit puzzelspel tot een waar avontuur op de juiste momenten Ik ben benieuwd of jullie iets weten! Thanks Een stukje uit de DVD van Minilogue: http://www.youtube.com/watch?v=vm5iQcH2Wfw"
"whahaha, supervlieg lekker aan de paddos of was het lsd?:P Want 4 verschillende perspectieven op een pc scherm vind ik persoonlijk nuchter vrij lastig"
"nee dit is een normale lijst: Did: XTC Speed Coke Mdma Paddo's LSD LSA Benzo's Caffeine Alcohol Absinthe Ether Pseudo - Ephidrine Dxm Wiet Hash Poppers Nicotine GHB Amphetamine 2cb multigas Domino Meth GBL MCPP Ketamine SeroQuel Solian Chokolade Spacecake .... Klik om te vergroten..."
"riiight.... :P wat was het topic ookalweer? Vind het gewoon niet zo chill als je mensen als lysergine rare snuiters gaat noemen. Daar verdien je totaal geen respect mee...bij niemand"
"Holland Casino"
"Speelgoed is geen een drug, maar inderdaad LSD wel het minste van allemaal. Ik zou nooit naar een feest LSD nemen. Ik heb gemerkt dat je nooit weet waar je in beland. Het kan allemaal heel goed lopen tot je ineens iets tegen komt waarbij je diep in een mentaal gat valt. Dit kan je geweldige trip binnen no-time veranderen in een bad trip. Misbruikers en LSD gaan slecht samen er is maar 1 exit ...... Become Insain en accept your badtrip. Klik om te vergroten... Nice one... Ik denk toch dat het aan de gebruiker ligt en niet aan de type drugs. Ik hoor niet vaak mensen die alles verantwoord nemen en insane gaan op lsd."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Dit kan je op meerdere manieren intrepeteren....ben heel benieuwd Als ik in de hemel kom dan: - Oneindig/onschadelijke/gedoogde/door iedereen gebruikte drugs - Zie ik iedereen terug die ik mis."