Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste locatie??

Beste locatie??

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
ice-cubeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De soesterduinen zijn erg groot, en niet druk bezocht, zeker op sommige plekken waar het iets dichter begroeid is maar nog wel toegangbaar is, komt letterlijk geen hond. Het enigste wat kan gebeuren is dat een oudere man en vrouw een wandeling maken of een gezin met kinderen, maar die blijven veelal op het zand, de meer open gebieden.

*edit:* Ik zie net dat dit al een paar dagen geleden is gepost, heb je dit weekend nog getript? In iedergeval is dit een tip voor de volgende keer :wave:


B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste tripvrienden,

Wij willen aankomend weekend weer eens een mooie ervaring in de natuur hebben met LSD. Dit heeft toch altijd een mooiere sfeer dan om opgesloten in een huis te zitten. Wij gaan normalitair naar de Soesterduinen. Dit is een soort van woestijn midden in Nederland. Ik kan dit ten zeerste aanraden als het goed weer is.

Hebben jullie tips voor locaties waar je ongestoord je gang zou kunnen gaan (wellicht een tent neerzetten)? Het liefst in de buurt van midden nederland.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is inderdaad een prachtige locatie ervoor :sunglasses:

Hopelijk was het leuk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."