Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-E bij een feest?

2c-E bij een feest?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals het onderwerp al doet vermoeden, ik ben erg benieuwd of iemand ervaring heeft met het gebruik van 15mg 2c-E op een festival. Is dat goed te doen? Het lijkt mij geweldig om tussen al die chillende (ravende) mensen lekker te trippen en een keer niet aan de Mdma te zitten. Ik heb vaker lsd en paddo's gedaan, dus ben een redelijk gesettelde tripper.

Daarnaast nog een vraag. Wat zijn nou de kenmerkende verschillen tussen 2c-B en 2c-E?

Thanks!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
2c-b is mischien wat makkelijker op een feest, maar ikzelf vond 2ce super. zeker 15mg is goed te doen.. Je hebt weinig mindfuck en vooral visuals. De visuals van 2ce zijn wel leuker dan 2cb. Moet goed komen... :)
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is goed te doen.

Hoewel ik geen feestvarken ben, heb ik verleden week de 2C-E toch in een zeer drukke omgeving geproefd (kermis) en dat zat wel snor! :grin:

Een leuke stof om mee te experimenteren. Ik had 20mg genomen en had alles onder controle.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar is het dan niet zo dat je helemaal wazig word net als paddo's? Want als je bij een duur festival bent, wil je wel kunnen genieten van het feest...en niet alleen van je eige geestelijke trip. Dat kan altijd....
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm... moeilijk te zeggen.

Dat zal dan afhangen van je gebruikte hoeveelheid (kijk naar Erowid voor een medium dose) en natuurlijk ook van je persoonlijke constitutie: hoeveel kan je aan enz.

In TiKHAL staat het verhaal van Alexander Shulgin die op een 2C-E trip gaat hiken in de bergen. :hearteyes: Om maar aan te geven dat het geen sederend of allesoverrompelend effect heeft.........
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
'k Vind 2c-e echt zonde om te doen onder 20 mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."