Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey guys Zoals jullie kunnen zien op m'n profiel heb ik een andere topic i.v.m. mijn eerste trip waarin ik in een "badtrip" ben beland. ik heb hier veel angsten, psychoses & slaapproblemen door gekregen. Nu had ik na x aantal maanden echt gewoon de interesse om mijn lichaam toch terug iets anders van zich te laten zien en heb ik. besloten om een halve portie Truffels te eten, dragon's dynamite. Ik heb de volledige trip doorgebracht op een Drum And Bass feestje. ik heb tijdens de trip heel wat momentjes gehad waarop het leek dat ik echt moest kiezen voor de goede gedachte, want de andere gedachte was de "badtrip". door de positieve gedachten die eigenlijk altijd sterker waren ben ik toch niet in de "badtrip" beland. ik heb de hele trip gelachen heb echt genoten van de visuals maar ik vond het jammer dat ik toch die gedachtes nog had, ik heb gisteren na de trip ook in slaap kunnen vallen zonder enige last van psychoses of angsten. ik voel me meer open en sta echt op voor de psychedelische wereld. ik wil graag als volgende stap nog steeds LSD doen, maar is dat op deze moment al een goed plan, de visuals etc geniet ik van maar soms wordt enkel het word "badtrip" getrieerd en enkel dat is voor mij dan genoeg. is dit bij LSD meer risicovol? normaal moet je bij de trip je laten meestormen, maar als ik dat toen had gedaan had ik echt in een badtrip beland want zat er soms deels in. ik hoop dat ik ergens heb kunnen duidelijk maakte wat ik wou vertellen want het lijkt mij vrij ingewikkeld. ik hoop op een antwoord. mvg"
"Goeieavond Ik start men topic direct met mijn verhaal. Ik heb 2 maanden geleden in Nederland 3 potjes Utopia’s gelocht 5/5 beoordeling. Ik heb op een dag ineens beslist met een vriend om de truffels te doen. Ik begon vrijwel meteen te eten en had er geen probleem mee. Ik heb erna nog een potje opengemaakt na al 2 uur trippen en heb zeker in totaal 17g opgegeten in mijn 1ste trip ooit. Het was een heel heftige trip. Ik vond het geweldig dat alles bewoog en ademde etc. Een vriend stelde me voor muziek te luisteren door mijn Apple AirPods. Ik ging rustig zitten en luister naar het liedje dat gemaakt is om ja.. te trippen. Toen begon het. Ik keek wat rond en keek toevallig in het zonlicht en ineens stopte de muziek en ging ik precies dood. M.a.w. Ik zag het witte licht van mijn dood. Vanaf toen ben ik gewoon slecht gegaan maar wel heftig. Ik vertelde mijn vrienden dat ik naar zen andere wereld wou dat ik het beu ben en ik heb die hele avond heel slecht doorgebracht. Sindsdien heb ik savonds voor het slapen even last van “psychoses” of wat dan ook. Ik vind dit vrij lastig. Maar nu komt het lastigere gedeelte. Ik wou graag heel veel psychedelica uitproberen en dan ook enkel uitproberen. Nu heb ik natuurlijk angst om weer in een bad trip te komen. Maar mentaal kan ik trippen zeker aan. Ik wil het liefste lsd doen maar heb daar natuurlijk angst voor. Nu wil ik graag toch nog wat trippen. Kan iemand mij tips geven om die stap te kunnen zetten want wil graag nieuwe werelden ontdekken. Ik ben 18 jaar. Mvg"