Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste trip na ervaring met badtrip van Truffels.

Eerste trip na ervaring met badtrip van Truffels.

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Bjorn420Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey guys :)

Zoals jullie kunnen zien op m'n profiel heb ik een andere topic i.v.m. mijn eerste trip waarin ik in een "badtrip" ben beland.
ik heb hier veel angsten, psychoses & slaapproblemen door gekregen. Nu had ik na x aantal maanden echt gewoon de interesse om mijn lichaam toch terug iets anders van zich te laten zien en heb ik. besloten om een halve portie Truffels te eten, dragon's dynamite. Ik heb de volledige trip doorgebracht op een Drum And Bass feestje. ik heb tijdens de trip heel wat momentjes gehad waarop het leek dat ik echt moest kiezen voor de goede gedachte, want de andere gedachte was de "badtrip". door de positieve gedachten die eigenlijk altijd sterker waren ben ik toch niet in de "badtrip" beland. ik heb de hele trip gelachen heb echt genoten van de visuals maar ik vond het jammer dat ik toch die gedachtes nog had, ik heb gisteren na de trip ook in slaap kunnen vallen zonder enige last van psychoses of angsten. ik voel me meer open en sta echt op voor de psychedelische wereld. ik wil graag als volgende stap nog steeds LSD doen, maar is dat op deze moment al een goed plan, de visuals etc geniet ik van maar soms wordt enkel het word "badtrip" getrieerd en enkel dat is voor mij dan genoeg. is dit bij LSD meer risicovol? normaal moet je bij de trip je laten meestormen, maar als ik dat toen had gedaan had ik echt in een badtrip beland want zat er soms deels in. ik hoop dat ik ergens heb kunnen duidelijk maakte wat ik wou vertellen want het lijkt mij vrij ingewikkeld. ik hoop op een antwoord. mvg :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet per se meer risicovol, maar het kan net zo goed gebeuren met lsd.

Je zegt dat je het jammer vond dat je toch nog zulke (slechte) gedachten had. Dat is een instelling die je beter niet kunt hebben bij psychedelica. Want daarmee bepaal je voor jezelf dat het een verkeerd iets is wanneer dat gebeurd en dan word het een soort zoektocht naar positieve gevoelens en een weg willen drukken van negatieve gevoelens.

Nee, wat je wilt doen is beide accepteren, beide verwelkomen. En wil je dat absoluut niet, dan zou je eigenlijk beter niet psychedelica kunnen doen. Want dit is precies de essentie van psychedelica: het tonen van wat er in jou is: goed én kwaad. En dat is uiteindelijk een goed iets, want zo kun je onder ogen komen wat je eigenlijk niet wilt zien en het op die manier accepteren en achter je laten.

Vergeet het idee dat trips positief zouden moeten zijn en dan is het allemaal niet zo erg wanneer negatieve gevoelens opkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."