#1
Hey guys ![:)]()
Zoals jullie kunnen zien op m'n profiel heb ik een andere topic i.v.m. mijn eerste trip waarin ik in een "badtrip" ben beland.
ik heb hier veel angsten, psychoses & slaapproblemen door gekregen. Nu had ik na x aantal maanden echt gewoon de interesse om mijn lichaam toch terug iets anders van zich te laten zien en heb ik. besloten om een halve portie Truffels te eten, dragon's dynamite. Ik heb de volledige trip doorgebracht op een Drum And Bass feestje. ik heb tijdens de trip heel wat momentjes gehad waarop het leek dat ik echt moest kiezen voor de goede gedachte, want de andere gedachte was de "badtrip". door de positieve gedachten die eigenlijk altijd sterker waren ben ik toch niet in de "badtrip" beland. ik heb de hele trip gelachen heb echt genoten van de visuals maar ik vond het jammer dat ik toch die gedachtes nog had, ik heb gisteren na de trip ook in slaap kunnen vallen zonder enige last van psychoses of angsten. ik voel me meer open en sta echt op voor de psychedelische wereld. ik wil graag als volgende stap nog steeds LSD doen, maar is dat op deze moment al een goed plan, de visuals etc geniet ik van maar soms wordt enkel het word "badtrip" getrieerd en enkel dat is voor mij dan genoeg. is dit bij LSD meer risicovol? normaal moet je bij de trip je laten meestormen, maar als ik dat toen had gedaan had ik echt in een badtrip beland want zat er soms deels in. ik hoop dat ik ergens heb kunnen duidelijk maakte wat ik wou vertellen want het lijkt mij vrij ingewikkeld. ik hoop op een antwoord. mvg![:)]()
Zoals jullie kunnen zien op m'n profiel heb ik een andere topic i.v.m. mijn eerste trip waarin ik in een "badtrip" ben beland.
ik heb hier veel angsten, psychoses & slaapproblemen door gekregen. Nu had ik na x aantal maanden echt gewoon de interesse om mijn lichaam toch terug iets anders van zich te laten zien en heb ik. besloten om een halve portie Truffels te eten, dragon's dynamite. Ik heb de volledige trip doorgebracht op een Drum And Bass feestje. ik heb tijdens de trip heel wat momentjes gehad waarop het leek dat ik echt moest kiezen voor de goede gedachte, want de andere gedachte was de "badtrip". door de positieve gedachten die eigenlijk altijd sterker waren ben ik toch niet in de "badtrip" beland. ik heb de hele trip gelachen heb echt genoten van de visuals maar ik vond het jammer dat ik toch die gedachtes nog had, ik heb gisteren na de trip ook in slaap kunnen vallen zonder enige last van psychoses of angsten. ik voel me meer open en sta echt op voor de psychedelische wereld. ik wil graag als volgende stap nog steeds LSD doen, maar is dat op deze moment al een goed plan, de visuals etc geniet ik van maar soms wordt enkel het word "badtrip" getrieerd en enkel dat is voor mij dan genoeg. is dit bij LSD meer risicovol? normaal moet je bij de trip je laten meestormen, maar als ik dat toen had gedaan had ik echt in een badtrip beland want zat er soms deels in. ik hoop dat ik ergens heb kunnen duidelijk maakte wat ik wou vertellen want het lijkt mij vrij ingewikkeld. ik hoop op een antwoord. mvg