#1
Goeieavond
Ik start men topic direct met mijn verhaal.
Ik heb 2 maanden geleden in Nederland 3 potjes Utopia’s gelocht 5/5 beoordeling.
Ik heb op een dag ineens beslist met een vriend om de truffels te doen. Ik begon vrijwel meteen te eten en had er geen probleem mee. Ik heb erna nog een potje opengemaakt na al 2 uur trippen en heb zeker in totaal 17g opgegeten in mijn 1ste trip ooit. Het was een heel heftige trip. Ik vond het geweldig dat alles bewoog en ademde etc. Een vriend stelde me voor muziek te luisteren door mijn Apple AirPods. Ik ging rustig zitten en luister naar het liedje dat gemaakt is om ja.. te trippen. Toen begon het. Ik keek wat rond en keek toevallig in het zonlicht en ineens stopte de muziek en ging ik precies dood. M.a.w. Ik zag het witte licht van mijn dood. Vanaf toen ben ik gewoon slecht gegaan maar wel heftig. Ik vertelde mijn vrienden dat ik naar zen andere wereld wou dat ik het beu ben en ik heb die hele avond heel slecht doorgebracht. Sindsdien heb ik savonds voor het slapen even last van “psychoses” of wat dan ook. Ik vind dit vrij lastig. Maar nu komt het lastigere gedeelte. Ik wou graag heel veel psychedelica uitproberen en dan ook enkel uitproberen. Nu heb ik natuurlijk angst om weer in een bad trip te komen. Maar mentaal kan ik trippen zeker aan. Ik wil het liefste lsd doen maar heb daar natuurlijk angst voor. Nu wil ik graag toch nog wat trippen. Kan iemand mij tips geven om die stap te kunnen zetten want wil graag nieuwe werelden ontdekken. Ik ben 18 jaar. Mvg![:)]()
Ik start men topic direct met mijn verhaal.
Ik heb 2 maanden geleden in Nederland 3 potjes Utopia’s gelocht 5/5 beoordeling.
Ik heb op een dag ineens beslist met een vriend om de truffels te doen. Ik begon vrijwel meteen te eten en had er geen probleem mee. Ik heb erna nog een potje opengemaakt na al 2 uur trippen en heb zeker in totaal 17g opgegeten in mijn 1ste trip ooit. Het was een heel heftige trip. Ik vond het geweldig dat alles bewoog en ademde etc. Een vriend stelde me voor muziek te luisteren door mijn Apple AirPods. Ik ging rustig zitten en luister naar het liedje dat gemaakt is om ja.. te trippen. Toen begon het. Ik keek wat rond en keek toevallig in het zonlicht en ineens stopte de muziek en ging ik precies dood. M.a.w. Ik zag het witte licht van mijn dood. Vanaf toen ben ik gewoon slecht gegaan maar wel heftig. Ik vertelde mijn vrienden dat ik naar zen andere wereld wou dat ik het beu ben en ik heb die hele avond heel slecht doorgebracht. Sindsdien heb ik savonds voor het slapen even last van “psychoses” of wat dan ook. Ik vind dit vrij lastig. Maar nu komt het lastigere gedeelte. Ik wou graag heel veel psychedelica uitproberen en dan ook enkel uitproberen. Nu heb ik natuurlijk angst om weer in een bad trip te komen. Maar mentaal kan ik trippen zeker aan. Ik wil het liefste lsd doen maar heb daar natuurlijk angst voor. Nu wil ik graag toch nog wat trippen. Kan iemand mij tips geven om die stap te kunnen zetten want wil graag nieuwe werelden ontdekken. Ik ben 18 jaar. Mvg