Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"over 2 dagen 8 maanden"
"Ik heb aan de smartshopeigenaar waar ik mijn neyezz heb gekocht eens gevraagd wat erin zat, hij dat het geheime product er niet op vermeld staat (opzich ook niet zo gek)."
"Haha ik snap wat je bedoelt dat heb ik ook gehad, geen euforie meer maar nog wel klaarwakker...."
"Lauu zei: damn peppi gaat niet goed...iets te hard op je kaak lopen kauwen? Klik om te vergroten... Nee zinloos geweld.. Met stappen 2 klappen niet zien aankomen. Iemand vond het nodig mij te slaan zonder reden.. dus helaas dit feestje gemist"
"Lauu zei: masterpeppi zei: Zeer waarschijnlijk ben ik er ook weer bij, kan me nog goed herinneren dat ik jou tegenkwam lau:P:P Klik om te vergroten... Je kwam me ook tegen toen met Serenity Wat waren we wazig met zn alle Klik om te vergroten... Klopt:P, voelde me toen echt wappie:P"
"masters! nog een weekje heb er super veel zin in! 4fmp^^"
"Lauu zei: masterpeppi zei: masters! nog een weekje heb er super veel zin in! 4fmp^^ Klik om te vergroten... meeten dan pepmeester? Klik om te vergroten... Goed plan:P, zal bij jou wel niet moeilijk zijn om je te herkennen"
"mm pepface hoe ziet dat eruit...., mja ik denk dat mijn neyezz face ook wel redelijk te zien is"
"je hebt gelijk:P, iig is er ook een df meeting @ masters?, of komen we elkaar tijdens het "rondjes" lopen tegen iig ik heb er zin in!"
"Lauu zei: Serenity zei: We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draait Dan ben ik sowieso al in m'n nopjes. Klik om te vergroten... in je nopjes? in je kisten toch? Serenity zei: Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken. Klik om te vergroten... we hebben jou toch als voorwerp/obstakel? :P maarja wat zou handig zijn voor een meeting plek idd Klik om te vergroten... Haha de kluisjes:P"