Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe gaat het nu met je? @Dutchie85"
"Hoi lieve menschen, Ik zat eens na te denken.... Er is al een langere tijd een ontzettend grote vraag naar 3mmc, mensen neigen er zo naar dat er praktisch alleen maar 2mmc (of aanverwanten) wordt verkocht. Waarom wordt dit niet gewoon ergens in een hutje in Brabant massaal geproduceerd zoals speed? Is dit omdat er een bepaalde formule mist? Bepaalde ingrediënten/chemicaliën? Is het een gat in de markt? Ik zie wel vaak op andere fora dat er in andere landen (canada/polen) dat er wel daar nog een groot deel echte 3mmc wordt verkocht. Ik ben hier wel benieuwd naar als iemand hier meer van weet. Ik ben zelf een groot fan van 3mmc zo op zijn tijd, maar het lijkt compleet te verdwijnen en hoop dat het snel terugkomt. (copium) Groetjes, Bengozy"
"XMR zei: Ik heb gehoord dat de precursor zo goed als niet meer verkocht wordt vanuit China. De precursor voor 4-mmc is wel nog volop beschikbaar. Klik om te vergroten... Oke oke, dat klinkt al iets logischer. Al moet ik zeggen dat ik ook weinig 4mmc zie."
"Nathaniel zei: De natuurlijke bron is qat. Hoe ingewikkeld en/of winstgevend het vanaf daar is weet ik niet. Ik weet wel dat, hoe interessant en vaak onschuldig bedoeld ook, praten over productie en handel op ons forum verboden is. Laten we dat respecteren. Onze mods zullen het al druk genoeg hebben met die hele hetze op rc's die in de media gaande is... Klik om te vergroten... Excuses, dat wist ik niet. Topic mag gesloten worden."
"Zit nu op bijna 7de dag van dry Januari en ik heb zo ontzettend zin in een fucking Chouffe, maar we blijven ervanaf!"
"IDEM"
"Zeehond zei: Niet echt festivals; -kaarten Charlotte de Witte op 31 januari in Lofi -kaarten KRAFT 7 februari in Levenslang -kaarten Ratherlost 7 maart in Lofi Klik om te vergroten... Ratherlost wil ik misschien ook wel heen! DVS1"
"Omdat je puur om RC vraagt zal ik dan toch gaan naar de 2mmc - 3cmc. 3mmc is amper meer beschikbaar helaas."
"ManPaardKrokodil zei: Ja, wrijf het er nog even in. Ik heb nu een stapel voor 3m aangeprezen 2m, maar dat laat ik wel liggen voor als ik echt in hoge nood zit 🫣 Klik om te vergroten... 2mmc in hoge dossisen oraal is ook heerlijk hoor. 250-300mg oraal en je bent semi helder maar wel geil en een rush."
"Ik heb denk ik vanaf mijn 22ste tot mijn 30ste, zo af en toe coke gebruikt. Ik moet zeggen dat ik het nooit een topmiddel vond. Geef mij maar speed of een ander op peppend middel zoals 3mmc/mdma of zoiets. Toen ik vorig jaar naar Malta verhuisde, viel mijn algehele drugscatalogus op zijn gat. Je hebt daar, als je kringen niet mega groot zijn de keuze uit coke of MDMA/XTC. Ik ging vooral stappen met maten van m'n werk, deze gebruikte vaak coke. Ik dus ook. Tot op een gegeven moment ik terugkwam van het stappen, ik al een halve gram erin had zitten, 2000 euro had verloren in het casino en thuis nog 2 gram had liggen. Toen heb ik dat binnen 36 uur opgemaakt. Met resultaat dat ik de ambulance kon gaan bellen. Ik dacht dat ik een hartaanval kreeg. Aangekomen in het ziekenhuis in Malta bleek het onzin, het was een ontzettend heftige paniekaanval en een gedehydrateerd lichaam vol met stress en alcohol. Na een stevig gesprek met een van de dokters blijkt het dat cocaine een van de heftigste drugs zijn op je bloeddruk en je hart. (Sommige Research chemicals afgezonderd). Ik raak coke niet meer aan. Het is duur, je bent er constant mee bezig en ik word er niet gezelliger van. Volgens mij niemand overigens. Vind ik het geen fijne drug omdat ik ADHD heb. Maar alsnog zal ik het nooit meer halen. Mede door mijn heftige ervaring, maar ook omdat het, aan het eind van de tunnel niet waard is."